دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

پاداش بردگی..

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ب.ظ


+شنیدی موافقت کردن بازداشتی‏ها با هم توی زمین بازی کنن؟
-آهان. واقعاً خوش شانس هستن..
+ اگه غیر عادی رفتار نکنی .تو رو هم منتقل میکنن.. اینو میدونی دیگه؟
-آها..

+و اهمیتی نمیدی؟


-اونا هستن که واسشون مهم نیست مو بور...به هیچی اهمیت نمیدن .فقط چیزهایی که زندگی رو واسشون راحت میکنه رو میخوان..شما همش میگین "اگه از این قوانین پیروی کنین اجازه میدیم تلویزیون نگاه کنین" ...اما اگه من پیروی کنم یعنی چی؟
یعنی من موافقم که این حق رو دارین که واسم قانون بذارین ، درسته؟
خب ندارین..این حق رو ندارین..


Camp X-Ray (2014)


http://bayanbox.ir/view/4759981961575638167/Camp-X-Ray-2014.720p.WEB-DL.Ganool-IranMusicMe-095558-2016-08-09-21-06-09.jpg


+شاید بشه این دیالوگ رو به زندگی هم تعمیم داد . به سیستم فرمانبرداری و پاداشی که در زندگی جریان داره..از بچگی هم شروع میشه..هم پدر و مادرها تو خونه و هم در مدرسه این کارو میکنند..گاهی اسمش تربیت میشه..کسی که منصف تر باشه میگه کنترل..

بعید میدونم هیچ فرمان و پاداشی خوب باشه..پاداش باید تو خود فرمان باشه..و گرنه میشه فروختن چیزی که واقعا میخوایش به یه پاداش خیره کننده..


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

خیلی خیلی ممنون بابت لینک ها :)
+ الان که فکر میکنم معاشرت با خیلی از دوستانِ واقعیم چیزِ به دردبخوری بهم اضافه نمیکنه! بر خلافِ شما اینجا :)

پاسخ:
خواهش میکنم :)
+برای من هم همینطوره..یه رابطه ی دو طرفست..به نظرم این خاصیت وبلاگ نویسیه..پیدا کردن و آشنا شدن با آدمهایی که بهت نزدیکن خیلی راحت تره..
خواهش :)
آره تو تیزر اصن بهش نمیخوره فیلم جذابی باشه ؛) ولی هست :)
پاسخ:
از این پیشنهاد ها بیشتر بکنید :)

یه سری ویدئو تو مکتب خونه دیدم از دانشگاه تهران گفتم شاید برای شما هم جالب باشه..تو دانشگاه ما که همچین حرفایی بهمون نگفتند..
http://maktabkhooneh.org/course/chini-mechanicsintro
و چه عنوان ِ پرباری :) اصلا حرفی نمیمونه ...

امتیازتون به فیلم چنده ؟ ببینم ؟
پاسخ:
من کمی بیشتر از هفت از ده بهش میده
به نظرم فیلم خوبیه و کاملا ارزش یکبار دیدنو داره :)
بالاخره دیدیدیش :)


پاسخ:
آره..واقعا خوشم اومد ازش خیلی بهتر از تصورات اولیم ازش بود
ممنون که پیشنهاد دادید ببینم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی