دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

ترانه هایی که به یاد میمانند..(1)

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ


همیشه فکر کردم که باید پشت هر ترانه و آهنگ موندگار و دوست داشتنی قصه ای بوده باشه..یه اتفاقی که باعث الهام و خلق اون اثر شده..اتفاقی که شاید در جایی از تاریخ هنر یا سرگذشت اون هنرمند قابل پیدا کردن  و شنیدن باشه..شایدم نه..گاهی باید همه چیز بسپاری به تخلیت و فکر کنی چی میتونسته باعث این آفرینش باشکوه بشه...


{ Enrico Macias - Le Mendiant De L'Amour }


Le mendiant de l`amour


سرم پر از عشقه و قلبم پر از دوستی

من به چیزی جز جشن و تفریح و سرگرمی فکر نمی کنم

هر طور میخواین فکر کنین : من اینجوریم

سعی نکنید دنبال ِ فهمیدن و درک من باشید : فقط بهم گوش کنین

در تمام شهر منو به اسم " گدای عشق " صدا می زنن.

من برای کسانی که دوستم دارن ترانه می خونم و همیشه همین باقی می مونم

گدای عشق بودن شرمندگی نداره


من هر روز زیر پنجره های شما آواز می خونم :

به من ( عشق )بدین

خدا بهتون ( عشق ) برمیگردونه..

به من مهربانی بدید نه پول

تمام ثروتتون برای خودتون... آخه این روزا

خوشبختی دیگه فروختنی نیست.... خورشید به همه می تابه


بیاین سر میز ِ من بشینین و بهم گوش بدین :

توی این کره ی خاکی همه گدای عشق هستن

و آدم ها هرچقدر که پولدار یا فقیر باشن همیشه همینطور باقی می مونن :

این انسان های عجیب و شگفت انگیز... این گداهای عشق


من ، هر روز به مهربونی و نوازش نیاز دارم

پس اجازه بدین بهتون بگم که سخاوت و بخشندگی

تقسیم کردن اشک ها و لبخندهاست

من نمیخوام بدونم برای کی و چرا ؟

من امتیازی ندارم به کسی بدم ... حرفمو گوش کنین :

در تمام شهر منو گدای عشق صدا می زنن

من برای کسانی که دوستم دارن ترانه میخونم و همیشه همین باقی می مونم

گدای عشق بودن مایه خجالت نیست

من زیر پنجره ی خانه های شما

هر روز ترانه می خونم ....


ترجمه از اینجا..


http://s7.picofile.com/file/8257125884/images.jpg

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی