دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

بیشتر از تمام دنیا دوست دارم..

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ


ما یه سری رمز ایجاد کردیم که به‌وسیله‌ش بتونیم با همدیگه ارتباط داشته باشیم

حتی جلوی چشم بقیه بدون اینکه بفهمن چی داریم به همدیگه میگیم
وقتی سرمونو به سمت چپ بچرخونیم ، یعنی: بیشتر از تمام دنیا دوستت دارم
و وقتی سرمونو به سمت راست بچرخونیم ، یعنی: مواظب باش، اوضاع خطرناکه...
باید اولش خیلی دقت میکردیم ، که بیشتر از تمام دنیا دوستت دارم رو  با مواظب باش، اوضاع خطرناکه اشتباه نگیریم

وقتی دست چپمونو بلند کنیم ، یعنی: میخوام توی آغوشت برقصم
وقتی دستمونو مشت کنیم و بگیریم پشت‌مون ، یعنی: ....
هر چی زمان میگذشت، رمز‌ها بیشتر رشد میکردن ، بعد از چند هفته
بدون اینکه دهنمونو باز کنیم تقریبا میتونستیم درباره‌ی هر چیزی با هم دیگه حرف بزنیم..


The Lobster (2015)


http://s7.picofile.com/file/8251795218/451df9d3e5871d94f5ae74e2f09817cc.jpg


  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

چه جالب ممنونم از معرفی فیلم :)
+  موقع کتاب خریدن و فیلم دانلود کردن به فهرست های کاربردی تون نگاه میکنم ، اخیرا 
"درخشش ابدی یک ذهن بی آلایش رو دانلود کردم و روز دوشنبه ی همین هفته هم برای تولدم " دنیای سوفی " رو از برادرم هدیه گرفتم :) خلاصه که داریم با لیست شما میریم جلو ؛)
پاسخ:
البته نمره ی فیلمش خیلی پایینه شاید مطابق میلتون نباشه و ارزش دانلود نداشته باشه من از روی یه دی وی دی قدیمی دیدم و از یه جاهاییش خوشم اومد

+از اولین بار دیدن درخشش ابدی حساب لذت ببرید که تکرار نمیشه : )
++خوبه دیگه این لیستا به یه دردی خورد بالاخره : )
چه رمز های خوبی:) 
پاسخ:
یکیش خیلی خوب نبود شد سه نقطه ، ها ها ها
یادمه تو بازار یزد زوج جوونی رو دیدم که در سکوت و با اشاره با هم حرف می زدن ، وقتی دقت کردم متوجه شدم خانومه ناشنواست ، همسرش با اشتیاق و حوصله بهش نگاه می کرد تا منظورش رو بفهمه و سوالات خانمش رو درباره ی ظروف سفالی فروشنده ازش میپرسید ...
به نظرم خیلی قشنگ بود رابطشون ، اون موقع با خودم گفتم همه چیز بینشون در سکوت میگذره ، سکوتی که پر از حرفه ...
پاسخ:
اینو که گفتید یاد فیلم Bangkok Dangerous  افتادم ، اونجا هم نیکلاس کیج با یه دختر ناشنوا ازدواج میکنه
 رابطه شون خیلی خیلی برای من قشنگ بود و حس خوبی داشت ، میشه از بعضی محدودیت ها هم حس خوبی گرفت..
شما کلا همه اعمالتون حتی پستاتون ب سمت کم حرفیه !
پاسخ:
امیدوارم
من وبلاگ شما رو دوست دارم و ازش لذت میبرم
خاموشم و لبخندزنان میخونم
پاسخ:
مهدیار جان واقعا دوست داشتم ، دوستی مثل شما در دنیای واقعی داشته باشم..
باعث افتخاره که اینجا رو میخونی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی