دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

واقعاً زیاد حرف می‌زنیم

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ


+از این نفرت نداری؟

- از چی؟

+سکوتِ ناخوشایند..
-چرا باید چرت و پرت گفت که خوشایند بشه؟


Pulp Fiction 1994


http://bayanbox.ir/view/2729065101922519540/f87c473134eaf78f96189166b693201d.jpg


+ واقعاً زیاد حرف می‌زنیم. همه دارند حرف می‌زنند. بیشتر از نیاز. همه فکر می‌کنند چیزی گفتنی دارند. حال آن‌که حرف باارزش شاید دو سه‌بار در یک قرن پیدا شود.خود من شخص پُرحرفی نیستم. اصلاً بیش از آن‌که راجع‌ به چیزی اظهارنظر کنم، دوست دارم یکی دو روز بیندیشم. دلم می‌خواهد حرفم ارزش دو روز فکر کردن را داشته باشد (ویسواوا شیمبورسکا)


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

فعلن که کسی نمیتونه سکوت کنه و در هر زمینه ای اظهار نظر هست...
چقدر عالیه اگه سکوت تمرین کنیم...
انقدر نه گفتن رو تمرین کردم تا یاد گرفتم
انقدر جلوگیری از دخالت و مطلع شدن بقیه از زندگیمو تمرین کردم که بلخره اونم یاد گرفتم
حالا هم سکوت... باید لذت بخش باشه
پاسخ:
درستش اینه که یاد بگیریم کی باید حرف بزنیم و کی سکوت کنیم
کلا آدمایی که زیاد حرف میزنند و جدی نمیگیرم..

تمرین برای هر مهارتی عالیه :)
بدون سلام میگم :(
اینهمه مدت نبودی یا من وبلاگ رو گم کرده بودم

آخه یه خبری!
odgd odgd o,aphgl ; n,fhvi ,fgh'j, \dnh ;vnl

ینی خیلی خیلی خوشحالم ک وبلاگتو پیدا کردم دوباره
پاسخ:
با سلام :)
حالتون خوبه ؟

خب من تقریبا از پاییز سال قبل مهاجرت کردم به بیان ، تغییر آدرس هم تو وبلاگ قبلی بود که البته الان فیلتر شده..

ما هم خوشحالیم که شما دوباره اینجا هستید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی