دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

حالا میتونی یکی بکشی

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ


- این سیگارها مال توئه؟
- نه. نه، من اومدم همین جا بود. تو که سیگار نمی کشی؟ میکشی؟
- نه بابا ترک کردم.
- منم همینطور
- دیگه بسه.
- آره..
- بس بود دیگه 25 سال کشیدیم دیگه.
- تموم شد دیگه.
- الان دیگه انرژی دارم
- اوه..من که خیلی حالم خوبه
- اوه پسر از وقتی که ترک کردم..همه چیز..چطوری بگم؟..
- تمرکز داری..
- هدف تو چنگته، متوجهی ؟
- آره منم همین احساسو دارم .
- متاسفم واسه بدبختایی که هنوز کام میگیرن. متوجهی؟ اراده ندارن..
- اراده ندارن..مثل پستونک..
- میدونی قشنگی ترک کردن اینه که الان که ترک کردم..میتونم یکی بکشم..چون ترک کردم. میدونی مثل طلا و جواهر میمونه..دکوری..اصلا دودو تو نمیدم زیاد..می خوای تو هم باهام بکشی؟
- خب..آره ترک کردم دیگه..یعنی...
- آره، آره..حالا که ترک کردی میتونی یکی بکشی.
- آره..آره... حالا که ترک کردم. میتونم بکشم..

Coffee and Cigarettes - 2003


http://s7.picofile.com/file/8247907818/Coffee_and_Cigarettes_2003_720p_MovieFarsi_025256_2016_04_19_20_24_54_.JPG



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

دیدن داره این فیلم 
پاسخ:
یکی بهم گفت تا سیگار نکشی یا یه سیگاری قهار نباشی نمیتونی این فیلم خوب بفهمی ، چه لذتی میتونه داشته باشه برات اصلا ؟
اما به هرحال طرز نگاه این فیلم به مسائل زندگی در قالب یک موضوع خاص خیلی برام جالب بود ..
چه داستانایی داره این سیگار!
پاسخ:
فقط تو این فیلم یازده تا داستان داره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی