دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

از می عشق سرخوشم آتش عشق مفرشم..

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ


جان به فدای عاشقان ، خوش هوسی است عاشقی

عشق پرست ای پسر ، باد هواست مابقی..


{ مولانا }



http://s7.picofile.com/file/8244571292/61afc8041680f68acecd2e516946f672.jpg
  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

واقعا بهتره اصن نشون ندن تا اینکه این همه به خودشون فشار بیارن واسه تغییرات فیلمنامه و سانسور!
+ حالا قبلنا یه چیز اعصاب خورد کنی هم بود که روی تصویر زوم میکردن ، ینی مثلا تو یه سکانس دو نفر کنار هم نشسته بودن ، زوم می کردن روی مرده و تصویر زنه رو اصلا نمیدیدی در حالیکه صداش میومد! یادمه تو فیلم تنها درخانه هم که 600 بار پخشش کردن همینجوری بود ... حالا خوب شده هنر تکه چسبانی رو یادگرفتن یهو لباسِ کامل تنِ طرف می کنن خیالشون راحت میشه!!

پاسخ:
آره آره یادمه تصویر بزرگ میکردند یادمه تو یه فیلم به جای خانومه گلدون گذاشته بودند :)
آره واقعا! بچه که بودیم من عاشقِ فیلمای دوبله بودم ولی الان ترجیح میدم زبان اصلی ببینم چون نسل جدیدِ دوبلور ها واقعا حس و بازیِ بازیگرا رو میزنن له می کنن!
تازه از سانسورِ دیالوگ ها و تحریف های ریز و درشتِ فیلمنامه و ایجادِ روابطِ سلیقه ای بین شخصیت ها و پایان های انتخابی بگذریم!
+اخیرا نسخه ی دوبله ی فیلمِ هوگو رو که قبلا زبان اصلیشو دیده بودم نگاه کردم مخصوصا واسه اینکه ببینم همچین فیلمِ تمیزی که از نظرِ من با دوتا بچه که نقشِ اصلیش بودن چیزی واسه تغییر و سانسور توش وجود نداشت رو چه جوری دوبله کردن . و واقعا سرم سوت کشید از تغییراتِ بی دلیلی که تو دیالوگها و فیلمنامه داده بودن! همه رو فامیل کرده بودن باهم ، اصن یه وضعی!!
پاسخ:
واقعا درک میکنم حرفتون ، گاهی کلا یه سناریو جدید مینویسن اینا ! :)
مثلا یه دفعه تلویزیون داشت فیلم سینما پارادیزو نشون میداد..بخشی از این فیلم در تقبیح سانسور و این حرفاست ، بعدا اینا اینو هم گرفتند سانسور کردند ! یکی نیست بگه مجبورید نشون بدید خب
:))))
آره اون آهنگه هم زیر صدا پخش میشد ... من همیشه فک میکردم واسه چی انقدر غمگینه ...
یادمه اولشم همیشه میگفت مدیر دوبلاژ نصراله مدقالچی!
پاسخ:
آره ااون صحنه های رویایی ریختن شکوفه ها .. بی خیالی اون مرده و ذوق زدگی آنه..
ولی واقعا اون موقع چه دوبله هایی میکردند واقعا در حد اورجینال میچسبید
:)
دخترا عموما با این شخصیتِ موقرمزِ دوستداشتنی آشنایی دارن:)
پاسخ:
آره آره :)
ولی مام بچه بودیم کارتونش میدیدم
آه ای آنه تکرار غریبانه ی  روزهایت چگونه گذشت ؟ :)))
این عکسه مالِ کدوم فیلم بود...؟
فک کنم آن شرلی باشه ... دخترِ با نمکیه ؛)
پاسخ:
من که فیلمش ندیدم ولی از خواهرم که دیده پرسیدم گفت آره آنشرلیه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی