دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

that's not the answer

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ


به نظر من همه باید ثروتمند و مشهور بشن و تمام کارهایی که رویاش داشتن انجام بدن..

تا بفهمن که این ، جواب سوالشون نیست !



http://s7.picofile.com/file/8243032026/5_Quote.jpg


+بعضی از جملات هستند که از هر آدمی نمیشه پذیرفتشون..مثلا شنیدن این که پول یا شهرت خوب نیست از یک آدم فقیر که هیچوقت هم ثروتمند یا مشهور نبوده..

اما وقتی که مردی مثل جیم کری با تمام موفقیت های کاری و مالی که در تمام عمرش با تلاش و توانایی خودش و از صفر ، کسب کرده  و البته زندگی کردن در یکی از بهترین کشورهای جهان که میشه تمام لذت های مادی در اونجا برد ؛ همچین حرفی میزنه ، مطمئنم که همینطوره..


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

سلام :)
نه متاسفانه ...
بعد از اون شیرین کاریِ دومِ بلاگفا که باعث شد همراه با بخش زیادی از آرشیوم ، انگیزه م رو هم برای وبلاگ نویسی از دست بدم ، ترجیح دادم بیشتر بخونم تا وقتی مطمئن بشم که حرفی برای گفتن دارم که قبلا کسی نزده ...
البته به یه اکانتِ توییتر هم فکر کردم که توش بتونم کوتاه نوشت های طنزم رو به اشتراک بذارم ولی هنوز در حدِ ایده مونده ! ؛)
+ راستی مبارک باشه کانال زدید تو تلگرام :)
فعلا تلگرام نیستم و امیدوارم سرتون به اونجا گرم نشه و بلاگ یادتون بره چون اینجا از معدود وبلاگ هاییه که مستمر میخونم :)
پاسخ:
سلام :)
اره فکر میکنم خیلی از وبلاگنویس ها همینطور شدند و چه بد..

+توییتر خوبه ولی خب چون فیلتر هست یه مقدار دسترسی بهش سخته..
++ممنون :)
 نه شاید کانال حذف کنم ولی اینجا باقی میمونه :)
جالبه بعضی چیزا یادِ آدم می مونه :)
+...ای خوش آن خسته که از دوست جوابی دارد ...
پاسخ:
من ذهنم پر از این بعضی چیزهاست :)

+هنوز وبلاگ دارید  ؟ آدرسش میدید لطفا..من از وقتی بلاگفام فیلتر شد دسترسی به آدرس هامم ندارم..
آره خب اصولا آدم حرف کسی رو که دوست داره بهتر قبول میکنه ؛)
+ خیلی وقتا به جوابِ درست نمیرسیم ، چون بلد نیستیم سوالِ درست رو بپرسیم ...(این جمله رو از فیلمِ " i robot" یادم اومد )
پاسخ:
چه یادتون بود دوسش دارم :)
+آره همینطوره..ولی اقعا اینجا جواب چی میتونه باشه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی