دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

حال خوب کن (16)

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ


حد پروازم نگاه ِ توست ،

بالم را نگیر..



http://s6.picofile.com/file/8242455242/8893984798c37f0fea30c1bb6d94580e.jpg


+ پرواز قشنگست ، ولی بی غم و منت

منت نکش از غیر ، "پر و بالِ" خودت باش..


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

وااایییی این عکس منهههه:)
پاسخ:
آره آره داشتم میذاشتم یادم بود :)
چقدر حسِ رهایی تو این عکس هست ... :)
+ منت نکش از غیر "پر و بالِ" خودت باش
پاسخ:
:)
+ممنون اشتباه تایپ کردم اصلاح شد
حس می کنم گوشام داره از جیغِ دخترِ کر میشه.
من که در حالِ حاضر می ترسم از این هیجانِ پرواز.

+ سلام، من از وبِ مشاعره برای حفظ اشعار استفاده می کنم. عیبی اگه داره، بگید استفاده نکنم. راضی باید باشید دیگه.
پاسخ:
اول باید یاد بگیری که نترسی

بفهمی که یه روزی بالاخره می‌میری :)


+سلام ، خواهش میکنم  برای استفاده ی همست..ممنون از ملاحظه و ادبتون :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی