دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

چند تا از دوستت دارم هایم حقیقت داشت ؟

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ
 
یک بار دوستت نداشتم
فقط دلم برایت سوخته بود که گفتم "دوستت دارم "
/همان شبی که پدرت مرده بود/

یک بار دوستت نداشتم
اما آنقدر تنها بودم که دلم خواسته بود به یکی بگویم دوستت دارم !

 یک بار هم گفتم  ، چون تو گفته بودی  !
و آدم نمی تواند بر و بر به چشمهای کسی که به او گفته دوستت دارم نگاه کند و چیزی نگوید که..
چه عصرهای بلندی پشت پنجره ی آسایشگاه سالمندان که همیشه فکر کرده ام اسمش از
خانه ی سالمندان عاقلانه تر است خواهم نشست و فکر خواهم کرد به اینکه چند تا از دوستت دارم هایم حقیقت داشت..

+رویا شاه حسین زاده

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

من بر و بر هم نگاه کردم...گاهی!
وقتی حرصمو دراورده و میخاد از دلم در بیاره و مدام میگه دوستت دارم....


اینجوریاس!
پاسخ:
یا اکثر امام زاده ها :))))
خیلی قشنگ بود :) ..
همیشه از شنیدن ِ دوستت دارم و اینکه چه داستانی پشتشه ترسیدم ...
پاسخ:
اینکه چه داستانی پشتشه..
بی نظیر بود....بی نظیر،با یند بند وجودم درکش کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی