دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

Goal

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ


شوق ، انگیزه و هدف شما از زندگی کردن چیه ؟


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۸)

  • الــی بـانـو
  • سلام
    چه جوری میتونیم مطلب ارسال کنیم ؟
    من تازه واردم .

    پاسخ:
    سلام
    منوی گوشه ی سمت راست
    انتشار / ارسال مطلب جدید..
    به شدت دوست دارم چیزایی که نمیدونم رو یاد بگیرم. دوست دارم در مورد نجوم و جامعه شناسی و روانشناسی و خیلی چیزای دیگه کتاب بخونم. جهان پر از چیزایی که ما نمیدونیم و دونستنش لذت بخشه، راحت تر میشه بزرگی خدا رو با تمام وجود درک کرد. در حال حاضر همه تصورم از اینده اینه که رو مبل لم دادم دارم کتاب میخونم بعد کنکور  : )
     والبته یاد گرفتن چطور زندگی کردن مثل ادم 
    پاسخ:
    چقدر خوب :)
    امیدوارم کنکورتون رو عالی بدید
    احساس خوشبختی کردن ، داشتن یه همدم خدا در جریانه لطفاامین بگین 
    الان این روزا خیلی احساس تنهایی میکنم کاش منم یکیو تو زندگیم داشتم
    پاسخ:
    آرامش در تنهاییه :)
    تو این بیست و چند سال اهداف و انگیزه ها تغییر میکنن ، بعضیاشون پخته تر میشن بعضیام به کلی حذف میشن ،  و وقتی بزرگ میشی بعضیا رو با اهداف واقع بینانه تری جایگزین میکنی و در بعضی موارد میفهمی قید بعضی آرزوها رو باید بزنی یا از ته دل به ساده دل بودن خودت و خوش بینانه بودن آرزوهات بخندی ! 
    ولی آدما با آرزو زنده ن ، بدون هدف و انگیزه آدم انگار تو یه زمانِ حالِ تموم نشدنی و کسل کننده اسیره ...
    + این هدفی که تو پاسخ به نظر نوشتی خیلی کلیه ، زندگی بهتر از چه نظر ؟  
    پاسخ:
    هووم.. چقدر همذات پنداری کردم با حرفاتون..

    +خیلی زیاده تو چند خط جا نمیشه..شاید گفتم تو یه پست..
    برسم یه چیزی که نیستم و باید باشم .. باید میبودم / .. خیلی درد داره برام 
    پاسخ:
    مطمئنم با نگاه درستی که به زندگی دارید به هرچیزی که اراده کنید میرسید :)
    من که بی هدفم:|
    هدف و شوق شما چیه؟
    پاسخ:
    میگم
    حداقل یه هفته وقت لازمه برای فکرکرن به پاسخ این سوال ...
    پاسخ:
    بیست و چند سال وقت داشتیم..
    شاید شوقم این باشه که یه روزی بشه یه شب سرد شدیدا بارونی زمستونی رو تو یکی از خیابونای پاریس که میشه عظمت برج ایفل رو دید،با یه قهوه ی داغ روی صندای جلوی یه کافه ی چوبی تجربه کنم فارغ هر گونه روزمرگی و تکرار.هیچ تصوری هم از همراهم ندارم شاید اصلا وجود نداشته باشه شایدم کسی باشه که عشق واقعی رو تجربه کرده باشم باهاش.
    میدونم خیلی مسخره،بچه گانه یا رمانتیک نما هستش ولی اینا مجموع ایده آل ترینای منن.
    اینم بگم که دوس دارم اون شب، ساعت فقط و فقط وفقط برای پرستیژ بیشتر رو دست سوار باشه نه هـیچ دلیل دیگه ای.آرزو های خییییییلی مهم تر نسبت به این رویای مضحک دارم ولی این بیشتر آرامش داره برام.
    پاسخ:
    به نظرم اصلا هم مضحک نیست ، خیلی هم زیباست
    میدونید تو یه دوره ی زمانی خیلی بلند زندگی هیچ کدوم از ما انسان هیچ اهمیت و تاثیر خاصی بر این دنیا نداره

    واسه همین به نظرم کسی اگه بتونه از زندگیش لذت ببره و حال دل خودش خوب کنه به با ارزش ترین شکل ممکن زندگی کرده..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی