دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

اسراف

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ب.ظ


سعی کرد توضیح بدهد که آنها چطور کلمات عشق را مصرف میکنند و آنقدر تکراری و تهی اش میکنند که وقتی کسی از عشق حرف میزند همه فکر میکنند یا نشئه است یا مست.


آناتومی افسردگی / محمد طلوعی / 286 ص

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

من همیشه داستان ایرانی روترجیح دادم.حتی خودم رومحبورکردم.
ممنونم
پاسخ:
خواهش میکنم..
خیلی ازکتاب های داستانی ایرانی درکلیت خوب نیستند واین چندان جالب نیست.
یاحداقل اون هایی که من خوندم اینجوری بودن.
جزشایدیکی دوکتاب
پاسخ:
رمان های خوب ایرانی هم داریم...
حتی اگر هم نداشتیم من باز ترجیح میدادم گاهی آثار ایرانی بخونم حتی اگه فاصله نسبتا زیادی با نمونه های بیرونی داشته باشه.
یک مشکل اساسی،مستعمل کردن کلمات عشقه.
آناتومی افسردگی کتاب خوش خوانیه؟
پاسخ:
به نظرم کتاب متوسطیه...تیکه های جدا از هم خیلی خوبی داره اما در کلیت اونقدرها خوب نیست...
هرچند محمد طلوعی نویسنده ی قابل و با استعدادیه و جستجوی های من نشون میده کتاب های بهتری داره...که من هنوز نخوندمشون در نتیجه نمیتونم پیشنهاد کنم :)
این کتاب شاید برای یک بار خوندن از روی سرگرمی مناسب باشه...من نگاه سینمایی و پر از جزییات نویسنده رو دوست داشتم.
چقدر طلوعی رو دوست دارم
از مصاحبه هاش و پست های اینستاش گرفته تا کتاب های قبلیش و متن هایی که تو مجله ها نوشت و لبخند محو نشدنیش و ...
پاسخ:
عجیبه که من هیچ وقت به ذهنم نمیرسه برم سراغ پروفایل و رسانه های نویسندگان یا کارگردان ها...
واقعا چطور؟
پاسخ:
فرسودگی واژه ها و مفاهیم در اثر استفاده ی نابه جا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی