دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!


این شب که دلم می‌خواست بی هیچ ماجرایی بگذرد به نحو عجیبی بر من سنگینی می‌کند. زمان می‌گذرد و این روزی که دلم می‌خواست از مدت‌ها پیش به پایان رسیده باشد کم‌کم به آخر می‌رسد. آدم‌هایی هستند که همه امیدشان، همه عشقشان و آخرین رمقشان به این روز بسته بوده. کسانی هستند که دارند می‌میرند و کسان دیگری که برایشان مهلتی به پایان می‌رسد و آرزو می‌کنند که ای کاش فردا هرگز نیاید. کسان دیگری هستند که فردا برایشان پشیمانی همراه می‌آورد. کسان دیگری هستند که خسته اند و این شب هیچ نمی‌تواند آن قدر دراز باشد تا خستگی را از تنشان در بیاورد.


و من، منی که امروزم را هدر داده ام به چه حقی می‌توانم فردا را بخواهم؟


مون بزرگ |‌ آلن فورنیه | مهدی سحابی | 296 ص

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

سلام 
لینک کانال تلگرامت رو پیدا نکردم یه جا تو وبلاگت خوندم که کانال داری. میشه لطفا لینکش رو بهم بدی؟ ممنون 
پاسخ:
سلام.
اون پایین تو پیوند های روزانه هست..و @grin1995  رو هم اگه سرچ کنید میاد.
  • مــاهان (ف.چ)
  • اولین بار که این کتاب را دیدم پنج سال پیش بود، پانزده‌ساله بودم، پشت کتاب را خواندم و نوشته بود این تنها رمانِ نویسنده‌اش است که اگر درست یادم بیاید، در جنگ کشته شده.
    نتوانستم کتاب را بخوانم.
    دادمش به کسی.

    بعدها، چندماه بعد، پوست‌کلفت شدم و «تنها اثر» جان کندی تول، شاهکاری که من کمی پایین‌تر از داستایوسکی قرار می‌دهمش، با علم به اینکه تنها اثر نویسنده‌ست، خواندم. و البته بعد صدبار به خودم لعنت فرستادم. مدام منتظر بودم طرف بلند شود از قبر و من ذوق‌زده بشوم از کتاب دیگری از «نویسنده محبوب»م.

    خواندنِ «تنها اثر»ها خیلی جرئت می‌خواهد مخصوصا اگر بدانی آنقدر قوی‌ست که می‌توانی به‌ش علاقمند بشوی.
    پاسخ:
    آره...فصل اول سخت خوان و کسل کننده ای داره...

    اوهوم... داستان خیلی غم‌انگیزی داره نویسنده اتحادیه ابلهان...و تلاش‌های مادرش.
    واقعا نمی‌دونم کدوم تاثربرانگیزتره..خودکشی به خاطر ناکامی یا کشته شدن در جنگ در هنگام موفقیت.
    زیبا بود مثل همیشه
  • هالی هیمنه
  • چرا اینقدر دردناک بود این کلمات؟ می‌تونه ارتباطی با Old Boy داشته باشه که همین چند دقیقه پیش به پایان رسید؟

    + انتظارِ دریافت چنین کامنت‌هایی رو دارید؟ :)
    پاسخ:
    به نظر من آدم بعد از تجربه یه اثر هنری خوب حساس تر میشه. حیف که یه تاثیر کوتاه مدته.

    + چرا که نه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی