دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!


تیتر مطلب، عنوان یکی از شماره‌‌های خوب پادکست پرگاره که توصیه می‌کنم مسئله اخلاقیش رو پیش از آغاز زندگی‌ مشترک‌تون در نظر داشته باشید. فایل تصویری این پادکست رو می‌تونید در یوتیوب تماشا کنید، فایل صوتیش رو هم داخل کانال میذارم و بعدا سرفرصت نظر خودمو راجع بهش می‌نویسم. اما مسئله خیلی مهمی که الان می‌خواستم بهش اشاره کنم اینه که فعلا داریوش کریمی شغل مورد علاقه من رو در اختیار داره.
یعنی به خاطر پژوهش و مطالعه و گپ زدن با آدم‌های مورد علاقه‌ت حقوق بگیری؟ هنوز باورم نمی‌شه.

--------
از حسادت‌های معمول صنفی که بگذریم، داریوش کریمی میتونه یکی از مجری‌های مورد علاقه من باشه. باسواد، با دایره مطالعاتی بالا، حضور ذهن قوی و فعال در گفتگو. در اغلب اجراها و گفتگوهای تلویزیونی بودن یا نبودن مجری‌ اهمیتی نداره اما ایشون میتونه تا حدی به هر بحث چیز تازه‌ای اضافه کنه و به نظرم این گفتگو رو جذاب و شنیدنی‌تر می‌کنه. برنامه پرگار رو می‌تونید
شب‌های جمعه از شبکه BBC تماشا کنید.


و اینکه فعلا سرخود ازدواج نکنید تا فایل رو بذارم.

 

 

Related image

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

  • پیام علی آبادی
  • منتظر میمونیم تا وقتش 

  • مرتضا دِ
  • منم همچین شغلی رو دوست دارم آقا :)
    پاسخ:
    :)
    بعضی وقتا فکر می کنم چطور میتونه درباره ی دایره وسیعی از موضوعات به شکلی بدونه که کاملا بحث بین دو تا متخصص کاربلد رو در اون زمینه در دست بگیره ...
    +چشم چشم سر خود ازدواج نمی کنیم :))))
    پاسخ:
    باور میکنی همینو نوشتم (با همین کلمات!) و بعد پاکش کردم به دلایلی؟ :)

    + :)))))
  • اینتِرنال‌ْ آدِر
  • چیز تازه که هیچ، خیلی وقت‌ها بحث رو اگه دست نگیره، دو طرف نمیتونن به نتیجه برسن. یه وقت هایی هم مشخصا کلافه میشه و میخواد زودتر قضیه رو ببنده تموم شه بره. مثل اون دفعه که از سه گروه مخالف رژیم ایران سه نفر رو آورده بود که یکیشون هم از براندازها بود.
    پاسخ:
    آره آره درست میگی..
    اون برنامه رو ندیدم...
    ولی من گاهی پایان برنامه ها رو دوست ندارم...یه جور ناقص و نابسامانی تمام میشه و ابتر میمونه...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی