دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

اگه دوباره برمی‌گشتم دانشگاه...

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ب.ظ


۱. با هرکسی که کنارش نشسته بودم حرف می‌زدم.
۲. از فرصت همکلاسی بودن برای پیدا کردن چند هم‌رشته‌ای آشنا و مورد اعتماد استفاده می‌کردم.
۳. فعالیت پشت صحنه رو تو گروه تئاتر دانشگاه تجربه می‌کردم.
۴. تو انتخابات یکی از کانون‌ها شرکت می‌کردم.
۵. از سالن تربیت بدنی دانشگاه بیشتر استفاده می‌کردم.
۶. جز کادر اجرایی یک همایش یا مراسم بودن رو امتحان می‌کردم.
۷. سر کلاس ساکت نمی‌نشستم و با گوشی کار نمی‌کردم.
۸. بیشتر کمک می‌خواستم.
۹. کار دانشجویی می‌کردم.
۱۰. با آدم‌های بیشتری از رشته‌های دیگه دوست می‌شدم.
۱۱. برای معاشرت و مشورت گرفتن از استادهای فهیم و فخیم بیشتر تلاش ‌می‌کردم.
۱۲. سعی بیشتری در ادب کردن استادهای بدکاره و شریر با روش‌های تارانتینویی و لانتیموسی می‌کردم.
۱۳. در امتحانات بیشتر دغل‌کاری می‌کردم.
۱۴. از اول و به شکل مرتب پیش روانشناس‌های دانشگاه می‌رفتم.
۱۵. کارآموزی‌ها رو جدی‌تر می‌گرفتم.
۱۶. از کتاب خونه دانشگاه به شکل بهتری استفاده می‌کردم.
۱۷. تا حد امکان کتاب‌ها رو به زبان اصلی می‌خوندم.
۱۸. کتاب نو نمی‌خریدم.
۱۹. کتاب درس‌های پاس شده رو آخر ترم می‌فروختم.
۲۰. مهندسی مکانیک نمی‌خوندم.
۲۱. بیشتر از درخت‌های محوطه نارنگی کنده و میل می‌کردم.

۲۲. بیشتر از این‌ها همه چیز رو به مسخره می‌گرفتم.


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۹)

شاید عجیب باشه، ولی بیشترشو تجربه کردم و کاملا از دوران دانشجوییم راضیم، به غیر از یه سال و نیم اول که در انزوا بودم و حسرت میخورم که چرا زودتر وارد فعالیت دانشجویی نشدم
من که no regret
پاسخ:
چه خوب که کامل زندگی می‌کنی....
11 واقعا لازمه به نظرم ... 
من ولی حسرتم بیشتر اون تایم هاییه که تو کارشناسی داشتم و میشد کارهای موردعلاقه مو تجربه کنم و نکردم کلی مهارت برای یادگیری.. ..و کلی تایم هدررفته! 
+ ی تجدید نظری درباره ی نارنگیا بکنم پس:)))
پاسخ:
آره...من هم جز سال آخر نتونستم کارهای مورد علاقه ام رو تجربه کنم...بیشتر مهارت ها رو هم بعد از دانشگاه یاد گرفتم...

+بسیار دیر شده.... :)))
صنعتیو باید صرفا بوسید گذاشت بالای طاقچه و از دور نگاش کرد. ما به فارسی سخت تحت فشاریم اونجا واقعا. اونم نه هیچ دانشکده‌ای، دانشکده‌ی رتبه‌ی اولش -_-
راستش من از اول که اومدم هدفم زمینه‌ی رباتیک بود. ولی مکانیک با چیزی که من تو ذهنم داشتم خیلی فرق داره. انقدری که از دیدن نمودار آزاد یه جسم دیگه حالم بهم میخوره.
تو تئاتر استعداد دارم ولی نگرانم کافی نباشه. نمی‌دونم واقعا از کی باید یه مشورت درست بگیرم. اعصابم کامل بهم ریخته.
ممنون بابت راهنمایی
پاسخ:
خواهش میکنم...
 میل میکنین شما نارنگی رو  اونوخ؟
پاسخ:
اگه از دست تو چیزی باقی بمونه آره....جاروبرقی غیرقابل کنترل و سیری ناپذیر خونه :|
شماره 23
سعی می کردم به خودم زیاد سخت نگیرم و از همون لحضات بهترین لذت ها رو می بردم.
پاسخ:
آره اکثر چیزها گذراست....
شماره بیست و یک
من ترم سه هستم واقعا متحول شدم با خوندن این متن احسنت!!
پاسخ:
نارنگی، محبوب همگان :)
  • پیمان ‌‌
  • شماره 21 :)))
    پاسخ:
    خوب نیست آدم به حسرت‌های دیگران لبخند بزنه آقای کیاسری :))
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • شماره 18 خوب بود
    اصلا مگه میشه خرید؟
    پاسخ:
    نه خیلی گرون شده.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی