دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

بگذار بیاید

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ق.ظ


اغلب به خودم می‌گویم تو که هستی که بیهوده فکرت را در اندیشه های گوناگون خسته می‌کنی؟ بعد پیش خودم می‌اندیشم شاید همه این‌ها به خاطر آن باشد که آدم خودخواه و متکبری هستم.
از خودم می‌پرسم بهتر نبود من هم راهی را که دیگران رفته اند بروم و بگذارم هرچه بر سرم آمدنی‌ست بیاید؟ و آنوقت یاد آن مردی می‌افتم که ساعتی پیش پر از شور زندگی بود و اکنون مرده افتاده است. چقدر ظالمانه و بی‌معنی ست. آدم بی‌اختیار از خود می‌پرسد این زندگی چیست، چه معنایی دارد؟ آیا راستی از آن منظوری هست یا بودن آن تنها معلول یک اشتباه کورکورانه تقدیر است؟


+لبه تیغ | سامرست موام

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

هستی منظورش همون لحظه بودنه. بودن خودش معنای هستیه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی