دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

اروین

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۴ ب.ظ


یالوم رمان نویس افتضاحی به نظر میرسه. [بعد از خواندن 68 صفحه از کتاب مسئله ی اسپینوزا..]


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۴ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

دو، سه سال ه که اصلن یالوم نخونده‌م و نظرم نمی‌تونه خیلی درست باشه، اما تا جایی که یادمه "وقتی نیچه گریست"، "درمان شوپنهاور" و "مامان و معنی زندگی" رو بیشتر دوست داشتم.

البته داستان آخر مامان و معنی زندگی واقعن "مسخره" ست و به‌نظرم مسئله‌ی اسپینوزا کسل‌کننده‌ترین کتابشه :دی

پاسخ:
ممنون که نظرتو گفتی :)

با این‌که علاقه‌مند به داستان و داستان‌نویسی ه، اما واقعن استعدادش رو نداره! :د

من تقریبن همه‌ی کتاب‌هاش رو خونده‌م و تنها چیزی که برام ارزشمندشون می‌کنه انتقال مفاهیم روان‌شناسی به زبان ساده و در خلال داستان ه. برای من که به روان‌شناسی و روان‌کاوی علاقه‌مندم حضور توی ذهن هر دو طرفِ جلسه‌ی تراپی، رابطه‌ی مراجع و درمان‌گر یا تحلیل روان‌شناسی ذهن شخصیت‌ها (هر چند تخیلی و غیرمستند) جالبه.

و این‌که، حالا نمی‌دونید "دروغ‌گویی روی مبل"ش از نظر داستان‌نویسی و کلن تکنیک‌های نویسندگی چقدر فاجعه‌ ست. ((:

پاسخ:
دقیقا منظور منم همینه...شاید روانپزشک خوبی باشه ولی نویسنده ی قابلی به نظر نمیرسه..البته من فقط یه کتابش رو خوندم...
من هم علاقه وحشتناکی به روان کاوی دارم..

شما چقدر پیگیرید من اسم این آخری که گفتید رو هم نشنیدم :))

میشه به ترتیب علاقه تون بقیه آثارش رو نام ببرید؟
من این کتاب رو نخوندم. ولی کتابهای دیگه اش همه رو دوست داشتم. 
پاسخ:
احتمالا باقی آثارش رو هم میخونم...
  • فاطمه سروری
  • حتی بد و معمولی هم نه!
    افتضاح :)
    مشتاقم کتاب که به پایان رسید هم نظرتون رو درباره یالوم بدونم.
    پاسخ:
    امیدوارم بهتر بشه..ما که بخیل نیستیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی