دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

غربال خودت را تکان بده

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ق.ظ


ابراهیم گلستان در قسمتی از نامه‌اش به سیمین نوشته اگر کسی از من تعریف کند و من تعریف او را قبول کنم باید قدرتِ او را از خودم بیشتر ببینم و به قدرت قضاوت او اعتقاد داشته باشم. البته آدم‌هایی که از من بهتر بفهمند کم نیستند اما همه نیستند، فرض هم که باشند من تا اول خودم از غربال رد نشوم به غربالی که دست دیگران است چرا خودم را بسپارم؟

  • موافقین ۶ مخالفین ۱
  • دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

  • گرافیست ارشد
  • :)
    http://GraphicMaster.blog.ir
    در ضمن این هم وبلاگ ماست ، دوست داشتید ما رو هم در قسمت پیوند های وبلاگتون قرار بدید ، سپاس عالیجناب ..
  • گرافیست ارشد
  • به به
    بسیار عالی استاد محمد مهدی
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی