دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

Please Rate Me

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ب.ظ


اینستاگرام پر است از عکس های خندان هموطنانی که در همه جای دنیا پراکنده شده اند، از ایران خودمان گرفته تا آنسوی آبها، آفریقا، اروپا، اقیانوسیه و ....
همه چیز خوب و عالی است، شاید کمی زیادی خوب است و این دلم را می زند. احساس می کنم چیزی در درون خالیست، لبها در چهره های نیمرخ و سه رخ می خندند ولی چشمها غریبند، متعلق به این فضا و اینهمه خوشبختی و  ماجراجویی نیستند، این وسط چیزی اشتباه است، چیزی دروغ است، چیزی متعلق به خود نیست..من خوشی متعلق به خود را می خواهم، آن خوشی که نیازی به ثبتش نداری، حسی که تصویرش در درونت منعکس می شود نه بر روی لنز دوربین.

+نادیا بدری زاده


http://s8.picofile.com/file/8308550900/bryce_dallas_howard_620x412.jpg


+عکس مربوط به قسمت اول سری سوم سریال بلک میروره..پیشنهاد میکنم تماشاش کنید. اپیزودها مستقل از هم هستند و برای دیدن هرکدوم نیازی به تماشای باقی قسمتها نیست.

  • موافقین ۱۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

من فک کنم سلیقه تو دوست داشته باشم. یکی big little lies یکی هم بلک میرر. از جفتشون لذت بردم و تازه و جدید و نکته دار بود برام. از بلک میرر که حالاها کنده نمیشم بس که ذهنم همه ش فلش بک میزنه بهش. ممنون ازت. تا الان عده ی زیادی رو خفت کردم که برن ببیننش حتما. 

پاسخ:
خواهش میکنم
  • هانی هستم
  • کهنه نقاب زندگی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی