دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

اهمیت داشتن..

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ب.ظ


یالوم میگوید: "زناشویی که انسان بتواند از آن صرف نظر کند، محکوم به شکست است."
من میگویم هر رابطه ی نزدیکی که انسان بتواند از آن صرف نظر بکند محکوم به شکست است. رفاقتی که چند ماه در سکوت و بی خبری بگذرد و دوستی، وقتی حال خوب و بدتان دور از هم و بدون هم عوض شود و چرخ زندگی تان بدون یکدیگر هم بچرخد و وجود یا عدم وجودتان در دنیای هم تاثیری روی کیفیت زندگیتان نداشته باشد، محکوم به تباهی ست. و خب اصلا به درد لای جرز میخورد.


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

دیشب که این پست رو خوندم اصلا باهاش موافق نبودم. و گفتم این نگاه دیگه سخت گیریه و قبولش نداشتم.
امروز اما همش بهش فکر میکردم.
داشتم به این فکر میکردم که یه تعدادی آدم توی زندگیم هست که دقیقا همینجوری ان. از این آدمایی که گاهی هستن و یه مدت طولانی دیگه نیستن، یه صمیمیت خاصی هم باهاش احساس میکنم و واقعا هم دوسشون دارم و حتی شاید بعضیاشونو به عنوان دوستای خیلی خاص م هم حساب بیارن.
ولی میدونی امروز که به این فکر میکردم به این نتیجه رسیدم اینجور آدما قبل هرچیزی رو اعصابمن ! این نبودنه طولانی مدتشون!این بودن و نبودن یه در میونشون! اینکه نهایتا واسشون مهم نیس چه اتفاقی برام بیفته و چی میخواد بشه...! و نهایتا اون آدمایی برام می مونن که پای حرفم میشینن که پای حرفشون میشینم !
خلاصه که از یه طرفم خیلی حقیقت تلخی بود!! خیلی!
باید یاد بگیرم رو رو اینجور آدما حساب خاصی باز نکنم!! 
پاسخ:
منظور من هم همین حرفهایی بود که تو زدی..اینکه قبل از هرچیزی رو اعصابمونن این شکل از رابطه ها..
نه این که لزوماً بد باشن برای بعضی ها جواب میده ولی این جنس رابطه ها برای آدمایی شبیه به من مناسب نیستن..اون حال خوب ناشی از یه معاشرت هر ازگاهی حتی 15 دقیقه ای با این آدمها به نظر خیلی خوب می آید..اما هزینه آشکار و پنهانی که به خاطرش میدیم باهاش قابل مقایسه نیست..خوب نیست آدم بیشتر از اونچه طرف مقابل در ذهن و عملش داره رو یه رابطه حساب کنه!

به نظر من سخت گیری باعث خالی شدن فضا برای ورود انسانها بهتر به زندگی آدم میشه..همونطور که منجر به بهتر شدن کیفیت رابطه ها میشه..البته در نهایت به تنهایی مطلق ختم میشه :)
راه منطقی تر شاید این باشه که آدم ذهنیتش رو هماهنگ کنه، اما من همچنان در فکر تغییر محیطم! دوست دارم روابطم کامل باشند..
  • زهرا یگانه
  • آخه همیشه که نمی شه با هم یا با خبر از هم بود، برای آدم هایی که محکوم به تنهایی هستن، اول ُ آخرش!
    پاسخ:
    منم فقط گفتم جواب نمیده و باعث رضایت درونی نمیشه..
    ناراحتی هم نداره تموم شدنش
    پاسخ:
    چند لحظه تاثر به یاد لحظات خوب شاید..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی