دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

جعبه سیاه زندگی

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ب.ظ


چند زوج از هم جدا میشوند، اگر تنها قادر باشند به گوشی های هم نگاه کنند؟


http://s9.picofile.com/file/8306620434/perfectstrangers_poster_ws_.jpg


هفت دوست قدیمی برای مهمانی شام دور هم جمع میشوند. آنها وارد بازی خطرناکی میشوند وقتی تصمیم میگیرند برای دو ساعت محتوای همه پیامهای متنی، ایمیلها و مکالماتشان را جلوی جمع دریافت کنند. فیلم درعین جذابیت داستانی، به پیچیدگیهای ارتباطی که تکنولوژی ممکن ساخته میپردازد و..


http://s9.picofile.com/file/8306620468/photo_2017_09_16_21_50_41.jpg


  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

  • مصطفی مصطفی
  • سلام و خیلی ممنون از پاسختون


    @سوشیانت زرتشتی 
    اشکال نداره می گن آدمی که ازدواج می کنه یا خوشبخت میشه یا فیلسوف
    من هم ازدواج کردم و حس می کنم هر روز دارم فیلسوف تر می شم . :)))))))))
    پاسخ:
    :)
  • سوشیانت زرتشتی
  • سلام
    باید ببینم و بعد نظر بدم، ولی این فیلم رو هم به لیستم اضافه کردم
    ممنون بابت معرفی( البته من آب از سرم گذشته و ازدواج کردم :-)))) )
    پاسخ:
    سلام
    حالا ایشالله ازدواجای بعدی :))
  • مصطفی مصطفی
  • سلام خوبین؟
    شرمنده اینجا می پرسم می خواستم کتاب برادران کارمازوف رو بخونم در صورت امکان راهنماییم کنین که با ترجمه کی بخونم .
    خیلی ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    من ترجمه صالح حسینی رو خوندم..
    ولی انتخاب مناسب ترین ترجمه کار سختیه..اونقدر که یه همچین متن بلندبالایی در موردش نوشته شده!

    http://bookcitymag.ir/%D8%B4%D8%B5%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B2%D9%88%D9%81%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%D8%A8%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C/
    برای خیلیا استرس آوره
    خیلیییی جالب بنظر میاد. حتما میبینم. واقعا مرسی :-)
    پاسخ:
    کاری نکردم :)