دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

رمانتیک بازی

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۲ ب.ظ


گفته بود نمی خواهم رمانتیک بازی دربیاورم. بله! این ترکیب "رمانتیک بازی" از دهان او بیرون آمد انگار که گفته باشد "بچه بازی" یا یک چنین چیزی. بعد یک دسته پرنده را توی آسمان نشانم داد و گفت: من همیشه به رفتار پرنده ها دقت می کنم..
و درست چند ثانیه قبل از این که اتفاق بیفتد گفت: حالا اون پرنده ای که آخره جاشو با یکی دیگه عوض می کنه. نگاه کن!..نگاه کردم و از این که بدون این که بخواهد رمانتیک بازی دربیاورد انقدر پرنده ها را حفظ بود کیف کردم.

بعد گفت: وقتی یک جمعیت مورچه می بینی جرات نمی کنی بهشون نزدیک بشی مهم نیست اون ها چقدر ضعیفن مهم اینه که قدرت همیشه در با جمع بودنه..اون هایی که تنهان همیشه..؟! دنبال یک لغت مناسب می گشت تا بتواند جمله اش را کامل کند گفتم: آسیب پذیرترن؟
این چندمین بار بود که من کلمه هایش را حدس می زدم. گفت:آره! آسیب پذیر! آسیب پذیرترن...
و همان وقت یک پرنده ی تنها را در وسط آسمان نشانم داد و گفت: نگاه کن! من همیشه وقتی این پرنده های تنها رو می بینم یاد خودم می افتم..
این را که گفت نگاهمان قفل شد روی بال زدن های پرنده ی تنها و تا چند دقیقه هیچ کدام چیزی نگفتیم. خب واقعیتش این است که قرار نبود رمانتیک بازی دربیاوریم.


+صدیقه حسینی

  • موافقین ۱۱ مخالفین ۱
  • شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۸)

سلام

خوش حالم که برگشتی. وقتی که نیستی نه هست های ما چونان که بایدند نه بایدها...

دیگه نرو. هیچوقت نرو.

شبت خوش

پاسخ:
سلام
ممنونم از مهربونیت..
عاااالی بود!

خوبی مهدی؟

چرا نیستی آخه؟ نمیگی دلواپست میشیم؟؟؟

پاسخ:
سلام
خوبم آرزو..متاسفم اگه نگران شدی
بهتر بود یه مدت  دور باشم از این محیط ها

سلام

خوبین؟

منم یه مدت نبودم شما چرا نیستین؟

چه متن دلچسبی :)
  • سوشیانت زرتشتی
  • سلام
    نظر من هم با خط دوم پاسخت به دایناسور در یک راستاست. واقعا چقدر خودت بودن و برای دلت زندگی کردن سخت شده.
    پاسخ:
    سلام
    در تنهایی یه انسان همین بس که این متن رو با تمام وجودش درک بکنه...
    پاسخ:
    بهنام..
    عشق بدون ماجراهای عاشقانه ممکنه؟ 
    گاهی با خودم کلنجار میرم، ماها -اکثر آدما- درگیر عشقن یا ماجراهای عاشقانه؟ خودِ واقعی هم دیگه رو می‌بینن یا یه توهم و تصویر غیر‌واقعی از هم؟ و همین طور سوالای پی‌در‌پی...
    پاسخ:

    فکر میکنم دیگه کمتر دوست داشتن وجود داشته باشه و بیشتر مساله سرمایه گذاری مطرحه..
    اینکه چه کسی پتانسیل بیشتری داره تا بشه باهاش ماجراهای عاشقانه بیشتر و بهتری رو به نمایش دیگران گذاشت..

    +برای اون سوال خود ِ واقعی یا توهم باید دنبال مثال بود..من همیشه دوستامو میبینم که واقعاً هنر عشقشون رو تحسین میکنند..آواز یا صدای خوبشون، نوازندگی بی مثالشون یا ...ولی وقتی به عنوان یه آدم بی طرف به اون آثار نگاه میکنی چیزی جز یک اثر معمولی ( یا حتی ضعیف نمیبینی)..من این مثالو تعمیم میدم به باقی موارد این ارتباطات هرچند کاملاً منطقی نیست.
    در کل بذار برات اتفاق بیافته( اگه قراره اتفاق بیافته) ، این پیش فکر ها خوب نیست..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی