دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

حتی احتمال شنیدن جواب رد

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۰ ب.ظ


نه اینکه خوب باشه اما من تحمل شنیدن جواب رد ندارم. از کسی چیزی نمیخوام مگه اینکه از داشتنش مطمئن باشم.


  • موافقین ۴ مخالفین ۲
  • يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

یاد یه دیالوگی افتادم ... خواهر پسره بهش گفت اگه دختره رو دوست داری چرا بهش نمیگی؟ اونم گفت: " من دلم و به بازاری نمیبرم که خریداری نداره ..."
گاهی البته نمیشه مطمئن بود که طرف خریدار نیست ... کی میدونه ؟؟ آدما پیچیده تر از اونن که به نظر میان
پاسخ:
آدم باید شانسشو امتحان کنه هان؟

به نظرم بهتره آدم قوانین کلی واسه زندگیش وضع نکنه و تو موقعیت تصمیم مناسبو بگیره..
البته به شرط اینکه منطقی باشه، آدمای حساس و احساساتی مثل من باید فکر دیگه ای به حال خودشون بکنند
خودت می‌دونی خوب نیست دیگه. خوب نیست واقعا.
به نظرم کل کیف زندگی به اینه که قدرت و جسارت اینو داشته باشی که چیزی رو بخوای و دستتو دراز کنی تا بگیریش و انقدر قوت نفس داشته باشی، انقدر پر و غنی باشی که نه شنیدن هیچی ازت کم نکنه (اگر اعتماد بنفس داشته باشی اضافه هم می‌کنه).
:) Better an oops than a what if 
پاسخ:
درست میگی آدم باید یه هسته مرکزی که داشته باشه که تو ارتباط با دیگران دست نخوره
درسته که آدم تو تعامل با دیگران تغییر میکنه ولی دیگران فقط باید به غشای بیرونیت دسترسی داشته باشند نه هسته..نباید بذاری روابط تو رو تعریف کنند..


هرچند باز اینو میدونم نمیتونم به عمل درش بیارم :)
چه بده که خیلی وقتا آگاهی به تغییر رفتار منجر نمیشه..
تو حالا بگو... هیچ اطمینان 100درصدی تو این دنیا وجود نداره :)
تحمل نه شنیدو با گذر زمان پیدا می کنی
پاسخ:
شاید درست نگفتم...تحملشو ندارم اما دلم نمیخواد بشنوم :)
برعکس من همیشه با خودم فکر میکنم تهش نه شنیدنه دیگه. مهم نیست :-))))
پاسخ:
فکر نمیکنم اونقدرها هم مهم نباشه..حالا در موردش مینویسم
البته مسلما بستگی به معقول بودن یا نبودن خواسته ی آدم داره ...!!!
ولی نکن اینکارو بنظرم ...
پندواندرز طور :دی 
شجاعت خواستن ِِ خواستت رو داشته باش ...
شاید اون آدم هم یکی مثل من بود که شجاعت آدما از همه چی براش مهمتره...
اتفاقی نمیفته که ...به خواستت نرسی هم حداقل ش اینه که تلاشتو کردی
بیان کردی ...بنظرم تحملِ شنیدن نه رو داشتن ، شجاعت واعتماد بنفس یه آدمو نشون میده :دی

پاسخ:
همه که اینطوری نیستن :)

به نظرم آدم یا باید قدرت داشتنو داشته باشه
یا قدرت نخواستنو..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی