دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

چرندیات دبیرستانی vs مشکلات واقعی

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ


فیبی : تازگی همه چی درباره من بوده خوب شما اوضاعتون چطوره؟
ریچل: راستش، درباره من که به عروسی راس نمیرم صحبت می کردیم..ممکنه خیلی سخت باشه یادآوری خاطره ها و همه اون چیزهایی که با هم گذروندیم..

فیبی : این من رو یاد موقعی میندازه که نوجوون بودم و تو خیابون زندگی می کردم..یه مرد بهم پیشنهاد داد، اگه باهاش بخوابم برام غذا میخره..
ریچل: این چه ربطی به اون داره؟

فیبی : خوب، بذار ببینم..اوه درسته، ربطی نداره..چون اون یه مشکل واقعی بود..و مال تو چرندیات دبیرستانیه..که واسه هیچ کس واقعاً مهم نیست!


Friends - 4x22 - The One With The Worst Best Man Ever+


http://bayanbox.ir/view/1874250019422913062/2222.jpg


http://bayanbox.ir/view/8878180348017395028/1111.jpg

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال دوستان Friends با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال فرندز با کیفیت 480p , 720p , 1080p

     قسمت یک فصل یازدهم با کیفیت عالی اضافه شد

  • فاطمه سروری
  • بخش عصبی کننده ی ماجرا دقیقا ریچل هست همیشه( البته نظر منه!)
    اما فیبی جذابه برای من 



    پاسخ:
    منم نه از کاراکتر و نه بازیگر ریچل خوشم نمیاد..به نظرم اصلا بامزه یا حتی جالب هم نیست
    فیبی بعد از چندلر بهترینه :)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • آرههههه
    یه جوری برنامه بریزید که هیچوقت تموم نشن

    پاسخ:
    مگه اینکه چندماه دیگه بمیرم :)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • هنوز باورم نمیشه تموم شده فرندز ...
    ریچل لوس دوس داشتنی خوش سلیقه:)))
    پاسخ:
    چقدر خوش بختم که کلی قسمت ندیده مونده برام هنوز :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی