دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

to stop others from being happy :)

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ


+ریچل : دارم از تنهایی میمیرم..

- چندلر : مردهای خوبی تو اداره من هستن میخوای با هم آشناتون کنم؟
+ریچل :من مدت زیادیه که تنهام چرا قبلا بهم پیشنهاد ندادی؟
-چندلر :خوب الان دوست دختر دارم. خوشحالم. دیگه نمیخوام جلوی خوشحال بودن دیگران رو بگیرم! :))


Friends - 4x10 - The One With The Girl From Poughkeepsie


http://bayanbox.ir/view/8455691840459985140/photo-2017-06-11-23-51-56.jpg

  • موافقین ۱۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۸)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال دوستان Friends با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال فرندز با کیفیت 480p , 720p , 1080p

     قسمت یک فصل یازدهم با کیفیت عالی اضافه شد

  • پیمان ملکیان
  • برزگترین مشکل ما آدم ها که تنها میمونیم و متاسفانه دیگران رو مقصر میدونیم،خودمون هستیم که نمی تونیم درست ارتباط برقرار کنیم و در واقع مهارت ارتباطی رو بلد نیستیم و به جای اینکه جذاب باشیم دافعه داریم.
    تقریبا کم نیستن این مدل ادما
    پاسخ:
    آره.. یه جور بودنه دیگه..
    خیلی خوبن این لعنتیا. دلم واسه همشون میره :-)))))
    پاسخ:
    من از ریچل خوشم نمیاد فقط :)
  • حوراء رضایی
  • این شش موجود دوست داشتنی :)
    پاسخ:
    :)
    واقعا خیلیا دو درون همینطوری فکر میکنن فقط این دوستمون جرات داشته به زبونش بیاره:)
    پاسخ:
    منم هینطوریم
    گاهی وقتا که خوشبخت نیستی شاد نبودن دیگران میتونه یه تسکین باشه :)
  • چ‍[نا] گوارا
  • این مردک :)))) 
    پاسخ:
    هی هی هی در مورد چندلر درست صحبت کن :)
    چه بدجنس :) :)
    پاسخ:
    خیلی شرافت مندانه ست به نظرم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی