دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

برای آریانای عزیز..

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ب.ظ


رکورد تحمل اینجا ، تا جایی که من میدونم در دستان آریاناست : ) قدیمی ترین خواننده ی فعالی که میشناسمش..از وقتی که در بلاگفا مینوشتم بود..اون زمان خودش هم وبلاگ داشت و مینوشت اما به دلایلی تصمیم گرفت ادامه نده ، که امیدوارم وقتی صلاح دید برگرده به دنیای وبلاگ نویسی..

حضورش همیشه برای من امیدبخش بوده و کامنت هاش هم مفید و به موقع..یه ارتباط نسبتاً طولانی که برای من خیلی ارزشمند و دوست داشتنیه..

میدونم برای رسیدن به هدف هات تلاش میکنی..پس فقط برات ادامه همین تلاش ها آرزو میکنم..

امیدوارم در درس و کنکور و کار و مهم تر از همه سفرهایی که در پیش خواهی داشت همونطور که میلته و براشون برنامه داری پیش بری..

تولدت مبارک دوست خوبم : )

  • موافقین ۱۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

حضور بعضیا تو زندگی آدم خودش هدیه س :)
++ نمیدونم با پست سالم میرسه یا نه؟ وگرنه میفرستادم :)
البته فک کنم چاییش و باید خودت زحمت بکشی دیگه ؛)
پاسخ:
اوهوم :)

++نه نمیرسه..چایی ش هم از دهن میفته نمیخواد :)
یه سورپرایز واقعی !
دیشب تمام دوستام میخواستن خفه م کنن چون ندونسته در طول روز انقدر برنامه م رو تغییر دادم که هر راهی برای غافلگیر شدن رو بستم ! حتی گیر سه پیچ داده بودم که کیک بخرم تا جاییکه یکیشون مجبور شد دور از چشم دیگران بهم لو بده که : برات کیک خریدیم لامصب !تو هیچ کار نکن فقط به موقع بیا اتاق ! خلاصه که همچین آدمِ سورپرایز نشدنی ای هستم ! 
ولی خوندن این پست یه غافلگیری حسابی بود برام :) 
تو این مدت خیلی از حرف ها و احساسات و اعتقاداتی که هیچ وقت تو دنیای واقعی بیانشون نکرده بودم و یا تو اطرافیانم جنبه و ظرفیت بحث درباره شون رو ندیدم رو اینجا درمیون گذاشنم ... 
داشتم فکر میکردم اطراف من پره از کسانی که از تمام من فقط اسم و فامیلم رو میشناسند ولی اینجا دوستی دارم که خیلی بیشتر از اونها منو میشناسه ، بدون اینکه به دونستن اسم و فامیلم احتیاج داشته باشه :)
سپاس از احساس خوبی که با نوشتن این پست برام ایجاد کردی :)
+ تشکر از دوستانی که تو کامنت تبریک گفتن :)
++ فقط یه بدی داره اونم اینه که خیلی دلم میخواست یه برش از کیک دیشب رو میل میکردین ... حیف که نمیشه آپلودش کرد ؛)
پاسخ:
آی آی آی..اصلا سوپرایز یه حس دیگه ای داره..نمیشه آدم یادش نباشه تولدش یا مناسبتای مختلف ولی وقتی خسته میاد خونه و از همه جا بی خبر چراغا روشن میشن و غافلگیر میشی ذوقش غیرقابل مقایسه ست با هرچی :)
ولی بازم از قشنگی حرکتشون کم نمیشه..

خوشحالم که همچین حسی داشت برات..احساسی بود که سعی کردم تبدیل به کلمات کنم..نمیدونم چقدر تونستم..دوست داشتم با یه هدیه همراه بود..حیف اینم نمیشه آپلود کرد :)

++والا یه برش کافی نیست..من یه کیک شکلاتی کامل میخوام با یه قوری چایی با عطر بهارنارنج ; )
آمدیم به تبریک
یا نه بهتر بگویم
تبریک را که شما گفتید آمدیم به کف زدن
لذت بردن از دیدن مخاطب های قدیمی و ماندگار...
:)
پاسخ:
:)
تولدش مبارک 3> من هم آریانا رو میخوندم
حس خوبی داشت این پست ^_^
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی