دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دالاهو

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ب.ظ


فکر میکنم تو این چند روز به اندازه یکسال تغییر کردم..طبق تصمیماتی که بعد از خوندن کتاب زوربا گرفته بودم پیش رفتم و به هیچ پیشنهادی نه نگفتم..البته یه تبصره برای این قانون گذاشتم و اون هم عدم وجود آسیب های بلندمدت جسمانی ، روانی و عاطفی در صورت قبول اونها بود..پیش بینی کردم و دوتا از این پیشنهادات رو مطابق این تبصره دیدم و بهشون نه گفتم اما پاسخم به مابقی مثبت بود..

تصورم این بود که من آدم تنها سفر کردنم و نهایتا کمپ های دونفری..اما این تجربه باعث شد بفهمم گروه خوب میتونه همه معادلات رو به هم بریزه و لذت بخش ترین لحظات و خاطرات رو رقم بزنه ، جوری که این سفر به بهترین تجربه ی زندگیم تا این لحظه تبدیل شد..از طرفی متوجه شدم این یه بخش از سبک زندگی مورد علاقه ی منه..حداقل یک سفر گروهی با یک مجموعه ی باحال و یک یا دو شهر یا طبیعت گردی انفرادی در هر ماه..زندگی به اشکال دیگه مایه خسران خواهد بود .


  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۷)

فک کن با جیپ بری تو دل جنگلا ی دست نخورده یا کوهستانهای آذربایجان غربی یا دشتای کردستان یا کلوت های کرمان رو ببینی ... کمپ بزنی تو دل طبیعت (البته حواست باشه بلایی سر طبیعت نیاد) جایی که هیچ بشری تا کیلومترها پیدا نمیشه ...
واقعا برای دیدن گوشه گوشه ی دنیا ذوق دارم ماجراجویی و سفرکردن یه سبک زندگیِ دوست داشتنیه که به آدم شجاعت میده این حس رو پیدا میکنی که به جایی تعلق نداری و در عین حال اهل همه جای دنیایی ...
+ دنگ بنزین رو از پیش میگیرم ؛)
++ آفریقا دوره ... امریکا هم معلوم نیست راهمون بدن :/ :)
پاسخ:
صادقانه بگم تو این لحظه فکر میکنم برای من زندگی فقط و فقط در طول سفر معنا پیدا میکنه
هر کار دیگه ای که انجام میدم ، تنها برای این..

++آمریکای جنوبی دوستای احمدی نژادن راهمون میدن :)
به به عالی :) 
به اندازه ی کافی هم از شهرتون دور شده بودین؛)
من دلم میخواد بعد یه مدت کار کردن پولامو خرج سفر کردن بکنم ... برم نقاطی از ایران که بکر و دست نخورده هستن رو ببینم ... با چیزی شبیه یه جیپ رو به راه ... بعد برم سراغ کشورهای همسایه و در نهایت برسم به اروپا گردی ؛)

پاسخ:
آره به اندازع کافی دور شدم:)
ببین خواستی با جیپ یا پاترول بری منو هم ببر..قول میدم دنگمو بدم :)
آمریکا آدم نیست ، آفریقا آدم نیست ؟ :)
سفر کردن بخشِ خیلی باحالی از زندگی هر آدمی میتونه باشه ... حالا کجا رفتین؟

پاسخ:
کرمانشاه
داستان چی بوده؟
تو فلسفه کتاب چی گفته شده؟
پاسخ:
http://dochar73.blog.ir/1395/10/25/%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B4-%DA%A9%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%DB%8C
دالاهو رفتی یا با تور دالاهو رفتی.
من با بچه های دالاهو سفر رفتم خیلی هم باحال بودن اما کلا سفر با تورو نمی پسندم. آخر این جور سفرها می بینم که هر همه چی سطحی گذشتیم
پاسخ:
با تور رفتیم دالاهو
 به نظرم همه چیز بستگی به تور لیدر و همراها و خودت داره
کاش یکی هم بود به ما پیشنهاد می‌داد تا حالا بعدش فکر کنیم جواب مثبت بدیم یا منفی. والا بوخودا!
پاسخ:
ها همچین پیشنهاد خاصی هم نبود بهنام عزیز :)
ما یه گروه 5 نفره کاملا خوب از سال 1380 داریم.اما چند ساله که یکم اجتماعاتمون کم رنگ تر شده و حال هوای سابق رو نداره.هر کدوممون به یه سمتی کشیده شدیم که فاصله مکانی ما رو از هم بیشتر کرده.تقریبا با این گروه به اوج لذتی که میشه از یه گروه دوستان انتظار داشت رسیدیم.نمی خوام حس وحال شما رم مخدوش کنم ولی از یه دوره ای به بعد گروه دوستان لطف خوش رو از دست می ده و جواب گوی نیاز ها نیست ولی شاید همین باعث میشه که فاصله ها بیشتر میشه و گردهمایی ها به جای روزانه و هفتگی و ماهانه ، شش ماه شش ماه برگزار میشه اونم برای تجدید خاطرات.
پاسخ:
با یه قسمتیش موافقم..هیجانات و تغییرات بعد از یه مدت کم رنگ تر میشه
اما به جای پذیرش کامل شاید باید دنبال راه حلی براش بود..مثل سفر کردن و آشنا شدن با آدم های جدید و قرار دادن خودمون در موقعیت های تازه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی