دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

خودشناسی واقع گرایانه با پرس و جو..

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ب.ظ


ای کاش آدم ها میدانستند که صدایشان برای آواز خواندن در جمع خوب است یا نه و به خیال خودشان و تعریف تعارف گونه چند نفر از اطرافیان شان قناعت نمیکردند..
کاش میدانستند اصلا انسان بامزه ای هستند ، که مجاز باشند در هر موقعیتی و به هرشکل و روشی شروع به شوخی کنند یا نه..
کاش میدانستند که سواد و شعور و خرد کافی برای صحبت کردن در مورد یک موضوع را دارند ؟ بیخیال اینها اصلا حرف تازه و مفیدی برای گفتن دارند که دهان باز میکنند یا قلم به دست میگیرند..
آدم باید از یک سنی به بعد حداقل در مورد بعضی از موضوعات به شناختی واقع گرایانه از خودش برسد وگرنه به شدت مایه آزار هرکس که او را میبیند خواهد بود..


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

خیلی وقتا با شما احساس هم نظر بودن می کنم درسته که به اختلاف عقاید هم عقیده دارم ... 
ولی اینا درست همون چیزایی هستن که خودم خیلی در موردشون فکر می کنم و به نتایج شما می رسم.
پاسخ:
خوشحالم اینجا رو میخونی و نظر میدی مصطفی عزیز..
منم منظورم انتشار بود. حالا درسته وبلاگ شماست و رئیس شمایی ولی مخالفم در این مورد باهاتون :)
در کنارشم بگم که خیلی دوست دارم وبلاگتونو و خیلی یاد میگیرم ازتون. ممنون واسه اشتراک گذاری
پاسخ:
همین تفاوت آراء و سلیقه هاست که قشنگه..من جزیره ی خودمو دارم..شما هم جزیره خودتونو دارید..هرکسی هم رئیس جزیره ی خودشه :)
فایده ی این حرف ها هم اینه که مشخص کنیم دوست داریم چجور آدم هایی چه شکلی پا روی جزیرمون بذارن..

خواهش میکنم..قدمتون روی سر ما جا داره
خوشحالم که اینجارو میخونید و نظرتونو میگید :)

گاهی آدما نمی‌نویسن برای اینکه حرف تازه ای زده باشن یا چیز جدیدی به دنیا اضافه کنن. گاهی برای رشد شخصی، لحظه‌ ها و افکارشونو ثبت میکنن.
کلاً زندگی تکرارِ مکرراته از هر جهتی نگاهش کنیم. 
اونایی که صداشون بده هم حق دارن که بخونن، اونایی که قلمشون بده هم حق دارن که بنویسن. حتی اگه بدونن و خودشناسیشو داشته باشن که صداشون و قلمشون بده.
پاسخ:
دارم از انتشار حرف میزنم
قطعا حق داری تو یه فایل ورد برای خودت بنویسی
یا جلوی آینه واسه خودت بامزه بازی در بیاری
یا توی حموم واسه خودت بخونی..

در مورد اینکه زندگی تکرار مکرراته باهاتون موافقم ولی چیزی که هزار بار تکرار شده با چیزی که ده بار تکرار شده قابل مقایسه نیست..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی