دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

خوشی و دل خوشی

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ


واقعا درک نمیکنم چرا باید از موفقیت یک نفر دیگه خوشحال شد..یعنی نمیدونم چطور میتونم موفقیت دیگری رو به واسطه ی همشهری بودن ، هم وطن بودن ، هم کیش بودن یا هم زبون و هم فرهنگ بودن به خودم ارتباط بدم ..

امیدوارم هیچوقت در مسیری قرار نگیرم که برای خوشحال و راضی بودن ، به جای فعال بودن در بیان حرف هایی که فکر میکنم برای گفتن دارم، منفعلانه خودم رو به یک نفر یا یک گروه و دسته ی بزرگتر بچسبونم.


  • موافقین ۲ مخالفین ۵
  • دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

چرا باید از موفقیت یکی دیگه خوشحال شد؟ برای من شاید چون دیگری رو بخشی از خودم می‌بینم. بخشی از کلی که منم توش حل شدم، یا دوست دارم بشم و این به نظرم خیلی هم خوبه.
واژه‌های رساتر پیدا نمی‌کنم.
پاسخ:
میفهمم دارید از چی حرف میزنید ولی برای من بی معنی و شعارگونه ست..
موفقیت که فقط شخصی نیست...گاهی ادم برای موفقیت یه آرمان خوشحاله...چون منجر به تغییر بزرگی در دنیا میشه...این چیزی که شما میگید مال ادماییه که خودشون منفعل و بیکار میشینن و فقط قاتی شادی و غم بقیه میشن...اما وقتی ادم موفقیتای کوچیک یا بزرگ خودش رو داره، اون وقت میتونه از موفقیت ایدئولوژی های بزرگ هم که توسط دیگرانی که قوی ترن یا خوش شانس ترن رخ میده خوشحال باشه.

قابل تامل
از این حرفای تازه خیلی خیلی خوشم میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی