دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

از هرآنچه شما برای آن زندگی میکنید بیزارم..

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ


همه همه همه به طرز مضحکی خودشونو سرگرم چیزهای مختلف کردند تا از پوچی و بی معنا بودن زندگی فرار کنند..
یکی در لذتهای دم دستی یکی در ثروت و قدرت یکی در دوستی و عشق یکی در هنر یکی در عرفان یکی در مسافرت و دنیاگردی  یکی در صبح تا شب کار کردن یکی در ازدواج کردن و تشکیل خانواده یکی در انتظار و به آسمون خیره شدن و یکی در توهمات ماورایی ..همه در حال فریب دادن خودشون هستند و چه بسیار کسانی که حتی به همین خودفریبی هم آگاهی ندارند
اما در تمام طول تاریخ چند نفر جرات کردند که از تمام این سرگرمی های بی معنی دست بکشند .. زل بزنند و خیره تماشا کنند..چشم در چشم این پوچی ؟ چند نفر ؟


  • موافقین ۴ مخالفین ۲
  • جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۶)

  • فاطمه سروری
  • فکر میکنم پشت همین تحمل های به ظاهر سطحی
    سرگرم کردن هایی که پشتش زندگی  پذیرفتنی تر میشه
     آدمها قوی تر و نترس تر میشن
    بعد یه معنی کوچیک پیدا میکنن در برابر پوچی بزرگ زندگی
    که متعلق به خودشونه گاها
    پاسخ:
    معنی جمله ی آخرتون رو خوب متوجه نشدم..
  • بئاتریس‍‍‍ــ ــ ـ
  • سوال من گنگ بود و مفصل ... با جواب آخرین کامنت ... قسمتی از جوابم رو گرفتم. 
    پاسخ:
    آره سوال کلی و مبهمی بود..ممنون که متوجه هستید..
  • مهدیار دلکش
  • تا کی می‌‌خوای نگاه کنی؟
    بالاخره یا باید کاری بکنی توی مدت زندگیت یا خودکشی کنی
    اگه لذتی مونده باشه آدما ازش استفاده میکنن و به قول تو مشغولشن. اگرم نه، راه دوم رو میرن. هر دو هم محترمن به نظرم. آدمیزاد قربانی‌ه در کل.
    پاسخ:
    این نگاه قربانی بودن رو دوست ندارم..تصور میکنی مسئله به این شکل برات حل شده ست اما تا مشکل یا ناراحتی پیش میاد باز پای تمام سوالات به زندگی و ذهنت باز میشه..
    همونطور که گفتم بیشتر آدم ها به همین نقطه میرسند و به خاطر تلخی بسیار زیاد موضوع با مشغول کردن خودشون یا خودکشی ، به جای حل کردن مسئله ، فرار میکنند..من این گریز رو دوست ندارم..
    فکر میکنم با تحمل تلخی در یک برهه میشه به یک مرحله درک بالاتر رسید و به جای گریز ، راه حل رو پیدا کرد..
    بعد از زل زدن و خیره تماشا کردن اگه بخوایم به زنده بودن ادامه بدیم راهی نداریم جز سرگرم کردن خودمون، کسی که نتونه بعد از آگاهی به پوچی خودشو سرگرم کنه راهی جز مردن نداره، نظر شما چیه؟
    پاسخ:
    دارم فکر میکنم
  • بئاتریس‍‍‍ــ ــ ـ
  • منظورتون از پوچی چیه؟ 
    پاسخ:
    مهم نیست
    من گمان نمیکنم شما یه پوچ گرای اصیل باشین:)
    پاسخ:
    من نه پوچ گرام نه اصیل :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی