دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

وقتی آن درد را ندارد..

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ


آن لحظه‌ای که می‌فهمید محبوب‌تان به بعضی «درد»ها نمی‌خورد، حساس‌ترین لحظه‌ی یک رابطه است. لحظه‌ای است که شما - و شاید محبوب هم - بیش از هر زمان دیگری به عزیمت نزدیک هستید. درست‌تر بگویم؛ به ناامیدی عمیقی که نطفه‌ی جدایی را در خود می‌پروراند. همان هنگام که درمی‌یابید محبوب‌تان کسی نیست که بشود آن‌جور که دلخواه است با او فیلم تماشا کرد، یا کتاب خواند، یا آشپزی کرد، یا آواز خواند، یا میهمانی رفت. آن لحظه که می‌فهمید حرف‌هایی هست که او نمی‌فهمد، یا سکوت‌هایی هست که او در آن جایی ندارد.

شما او را دوست دارید، و می‌دانید که او شما را دوست دارد. اما او را «دوست» نمی‌دانید یا حس می‌کنید او شما را دوست نمی‌پندارد؛ چون از دوست به یادگار دردی باید داشت که اون آن درد را ندارد، و وقتی آن درد را ندارد، پس به درد این لحظه هم نمی‌خورد که شما با تمام وجود می‌خواهید کسی باشد که کنارش فیلم ببینید یا کتاب بخوانید یا آواز سردهید یا حرف بزنید یا فقط سکوت کنید، اما محبوب‌تان آن کس نیست.
ناامیدی. این گلادیاتوری است که پشت بزرگ‌ترین عشق‌بازان را به خاک مالیده است. در این کارزار، تنها عشق کافی نیست. هوش و خرد و سلحشوری لازم است تا عشق، از این نبرد، از این لحظه‌ی سرنوشت‌ساز، پیروز بیرون بیاید.


+حسین وحدانی


  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

چقدر دردناک بود این پست
فک میکنم اشکال اینجاست که اول هر رابطه‌ای آدما تصورات خودشون رو از محبوبشون دارن و بعدها که تصور به واقعیت تبدیل میشه آدما دلسرد میشن. اگه از اول دیدگاهِ صد درصدی راجع‌به محبوبمون نداشته باشیم راحت‌تر میشه کنار اومد با این قضیه.
پاسخ:
اگه نداشته باشیم احتمال این که محبوبمون بشه خیلی کمه..یعنی اینکه گفتید مشکلمون هست..ولی یه قدم عقب تر یه مشکل دیگم هست ..

سلام

تعریفتون یا تحلیلتون از عشق چیه؟

پاسخ:
سلام..
من تعریف مشخصی از عشق ندارم..ولی فکر میکنم یه سری نشونه وجود داره..گفتم قبلا

http://dochar73.blog.ir/1395/09/27/Dynamic-Love

شما چی ؟
واقعا ذهن آدمو درگیر میکنه ... که اون آدمِ به "درد" بخور رو میشه پیدا کرد...؟

هوش و خرد و سلحشوری لازم است تا عشق، از این نبرد، از این لحظه‌ی سرنوشت‌ساز، پیروز بیرون بیاید.

خوشم اومد از این جمله ...
پاسخ:
آره جالبه..با این که خیلی کلیه و این شکلی به کاری نمیاد..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی