دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

شما بیشتر از سن و سالتان میفهمید...

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ق.ظ


جالبه که همه معتقدن بیشتر از سن و سالشون میفهمند..احتمالا چندتا داستان واقعی یا ساختگی از ستایش  شدن توسط دیگران هم برای تعریف کردن دارن که ذهنیتشون در مورد خودشون رو تایید میکنه..ولی واقعا متر و معیاری واسه این قضیه وجود داره ؟

خیلی هم مهم نیست..چیزی که نمیفهمم اینه که بیشتر آدم ها وقتی چنین حرفی رو میشنوند به حساب یه تعریف و حرف خوشایند میذارنش..در حالیکه به نظرم این بیشتر شبیه یه هشدار میمونه..

مطمئنا آدم های هم سن و سال ، بزرگتر و حتی کوچکتر از تو هستند که خیلی بیشتر از تو میفهمند..و تو به جای قرار داشتن در چنین جمعی در گروه ضعیفی قرار داری که چنین تعریف های بیهوده ، بی معنی و بی اساسی رو میشنوی..


  • موافقین ۷ مخالفین ۱
  • شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)


من یه پستی نوشتم در مورد خودم حالا که این پست شما رو میخونم حس بدی پیدا کردم . من واقعا خود خفن پنداری ندارم . فقط یه درددل بود ...

پاسخ:
متنفرم که در کسی همچین احساسی ایجاد کنم..
من تو نوشته هام اشخاص رو هدف قرار نمیدم..عذر میخوام اگه همچین حسی پیدا کردید..

اصلا چیز خوشایندی نیست . خیلیم غمگین کننده ست .
در مورد من متر و معیارم این بوده که با هر کسی از هم سن و سالام که برخورد داشتن خودشون این رو گفتن و خودم حس فاصله رو داشتم و کسان دیگری که من رو از بیرون خودم دیدن نیز بهم گفتن ... خب این کسان کیا بودن ؟! استادای دانشگاهم بودن ، افرادی که بالای 15 سال باهام اختلاف سنی داشتن بودن ، از هر دو جنسیت بودن و کسانی که به عنوان خواستگار باهام به گفتگو نشستن و هم سن و سال خودم بودن و ته تمام جلسات رسیدیم به یه خستگی و بی نتیجه گی فرسوده کننده .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی