دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

جهانی خفته‌ است اینجا و پیدا نیست شبگردی...

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ق.ظ


فکر میکنم اگه موقع مرگ فرصت فکر کردن داشته باشم ، ساعت های شبگردیمو به عنوان بهترین ساعت های زندگیم به خاطر بیارم..

تو این ساعت ها دوست دارم به چیزی فکر نکنم و فقظ گوش کنم و تماشا ..گاهی میشه ، گاهی هم نه..امیدوارم یه روز برسم به نقطه ای که به فکر نکردن هم فکر نکنم .

شبای اینجا خیلی قشنگه..باید شبای شهرای دیگه رو هم ببینم..شبا میتونی چیزایی رو ببینی که روزا قابل دیدن نیستن یا اصلا وجود ندارن..مردم اینجا به شبگردی اعتقادی ندارن..از این بابت خیلی خوشحالم..

امشب یه مرد غمگینو دیدم که دو طرف دوچرخه اش آذوقه ی خونه رو گذاشته بود و آروم آروم رکاب میزد..با یه دستش فرمون دوچرخه رو گرفته بود و دست دیگه اش رو داخل کاپشنش  گذاشته بود.. نمیدونم چرا اما باعث شد دوباره به این فکر کنم که تو هیچ سنی در هر وضعیتی به تشکیل خانواده فکر نکنم..

میون همه ی آهنگای غمگینی که تو پلی لیستم بود یه آهنگ ترکی با ریتم نسبتا شاد تو گوش میزد..اما خیلی چسبید..برخلاف گذشته به این فک نکردم که معنی ترانه اش چیه..وقتی میتونی از ریتم و موسیقی لذت ببری دیگه واژه ها چه اهمیتی دارن ؟


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

منم عاشق شبگردیم ... گرچه بعنوان یه دختر از نظر ساعتهای بیرون موندنم با محدودیت مواجهم ولی گاهی که پیش میاد واقعا لذت بخشه ... دوست دارم به چراغای روشن خونه ها و خیابونا زل بزنم ... هوای خنک شب رو تنفس کنم ... بین سایه ها و سکوت دنبالِ تصاویرِ پنهان بگردم ... و عمیقا دلم میخواد فکر کنم که تا کیلومترها دور و برم تنهام ... تنها درحالِ قدم زدن ... و گام هام با ریتم آهنگی که میشنوم هماهنگ بشن ....
پاسخ:
"عمیقا دلم میخواد فکر کنم که تا کیلومترها دور و برم تنهام"
 چه تصویر خوبیه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی