دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

حال خوب کن (51)

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ


http://bayanbox.ir/view/7725782513048832437/IMG-20161222-211142.jpg

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

یه بیت محشر :)
من به تو مایل و تویی هر نفسی ملول تر 
وه که خجل نمی شود میل من از ملالِ تو!
پاسخ:
عالیه :)
  • جیرجیرک .
  • نه این عکسی که شما گذاشتین قسمت اولشه . من قبل از سانست و میدنایت رو دیدم .
    من قسمت دومشو خیلی دوست داشتم .

    پاسخ:
    آره راست میگی سلین جوونه اینجا
  • جیرجیرک .
  • از این سه گانه فقط اینو ندیدم و هر چی تو نت میگردن همه لینکا منقضی شده

    پاسخ:
    قسمت آخرشه ؟
    اینجا بگردید هست
    http://blaxup.com/fa/movie/before-midnight-2013-06-13

    به نظر من قسمت سومش از بقیشون بهتر و واقعی تره..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی