دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

Dynamic Love

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ


عشق یه واژه ی ذهنیه و در نظر هرکسی میتونه معنای متفاوتی داشته باشه..
از نگاه من یکی از نشونه های عشق یا معشوق اینه که وادار به قد کشیدنت میکنه..این رشد از اون جهت مهمه تا خودت رو شایسته ی همراهی و حضور در کنارش ببینی..
این به معنای این نیست که در این بین کسی بالاتر (معشوق ) و کسی پایینتر ( عاشق) از دیگری قرار داره..اصلا شکل ایده آل رابطه اینه که هر دو به شکلی در مورد دیگری این احساس رو داشته باشند..به هرحال زندگی جنبه های مختلفی داره و ممکنه هرکسی در هرکدوم از این مسیرها چند گامی جلوتر از دیگری باشه..
نکته ی مهم تر اینه که معشوق نباید ساکن باشه یا جایگاه ثابتی داشته باشه تا بعد از مدتی تلاش دست یافتنی بشه..با رسیدن..با احساس راحتی و امنیت..نیاز به تلاش کردن و بهتر شدن در ما میمیره..معمولا در همون نقطه ست که  ما از همدیگه جدا میشیم یا کفش هامون رو در میاریم و شروع به ساختن خونه میکنیم..در همون جاست که این حرکت و رابطه ی پویا شروع به مردن میکنه..
معشوقه ای مناسب حال ماست که هر روز به شکلی با پیش رفتن خودش ما رو هم در جهت های مختلف زندگی به تلاش کردن وادار کنه..این یک درخواست از جانب اون نیست..این خواسته و نیاز خود ماست وقتی میخوایم باز هم خودمون رو شایسته ی حضور در کنار اون ببینیم..


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

خیلی تلاش کردم ولی هنوز دلیلی پیدا نکردم که خلافشو بهم ثابت کنه 
پاسخ:
خودتونو بهتر تماشا کنید :)
گاهی اوقات اون آدم اونقدر عمقِ شخصیتی داره که بعد از سالیان سال هم در کنارش بودن هنوز هم چیزایی برای کشف کردن در وجودش وجود داره و به تبع اون تلاشِ پیوسته برای بالا کشیدن خود برای هم قد او بودن هیچ وقت متوقف نمیشه ....
البته این حرف ها مالِ ما "آدم معمولی ها " نیست ...
پاسخ:
چرا فکر میکنید معمولی هستید..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی