دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

خیال میکند خراب است. کوتاه است..

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ب.ظ


زندگی هدیه ی عجیبی است. اول آدم بیش از اندازه قدر این هدیه را میداند . خیال میکند زندگی جاوید نصیبش شده. بعد این هدیه دلش را میزند. خیال میکند خراب است. کوتاه است. هزار عیب رویش میگذارد. به طوری که میشود گفت حاضر است که دورش بیندازد . ولی عاقبت میفهمد که زندگی هدیه نبوده ، گنج بزرگی بوده که به آدم وام داده اند . آن وقت سعی میکند کاری بکند که سزاوار آن باشد...


+گل های معرفت : اسکار و بانوی گلی پوش / اریک امانوئل اشمیت / سروش حبیبی


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

این نویسنده رو نمی شناختم، یک مقداری در موردش سرچ کردم، اما میلی به خوندن آثارش پیدا نکردم! با آثاری که بحث دین رو پیش میکشند نمیتونم ارتباط برقرار کنم. اما بخش هایی که شما گذاشتی خوندنی بودند انصافا... سپاس!
پاسخ:
من هنوز بقیه آثارشو نخوندم ولی وقتی خوندم اگه جالب بود معرفی میکنم..
خواهش میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی