دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

کسره یا ـــه ؟

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ


اگه نوشتن رو تجربه کرده باشید احتمالا حداقل یکبار ، با مشکل انتخاب بین " کسره یا ـــه " دست و پنجه نرم کردید ! راهنمای زیر احتمالا میتونه تا حد زیادی در حل این مشکل و خطای نگارشی موثر باشه...



http://bayanbox.ir/view/571890873334835426/IMG-20160409-001548.jpg



http://bayanbox.ir/view/1622138169298529399/IMG-20160409-001540.jpg

http://bayanbox.ir/view/6435002766772537510/IMG-20160409-001243.jpg
  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

مرسی خیلی پستِ عالی و پر کاربردی بود
پاسخ:
خواهش میکنم :)
مشکل همیشگی ِ من خصوصا تو تایپ ... ممنووون ..
از اسمای تنوین دارم زیاد استفاده میکنم که جایگزین کردنشون سخته واقعا ... مثه همین واقعا .. باید بگم به واقع ؟ جدا ؟ .. یا لطفا ؟ چی باید بگم بجا لطفا ؟ 
این شبکه های ارتباطی ـم این نوشتار غلط رو صدچندان حادتر کرده 
پاسخ:
خواهش میکنم..
منم راه حلی به ذهنم نمیرسه..ولی میشه شکل جملاتو تغییر داد..برای مثال ..از اسمای تنوین دارم زیاد استفاده میکنم که جایگزین کردنشون خیلی سخته..
به جای لطفا میشه گفت ..خواهشمندم ؟..بدی این جایگزینی ها اینه چون ناشیانه ست مسخره میشه یه جورایی :)
ولی در واقع اصلا مسخره نیست..چون کارکردشونو از دست دادند در زبان روزمره ی ما غیرعادی به نظر میرسه وگرنه بسیاری از افغان ها و تاجیک ها دارن از این واژه های استفاده میکنند..

عاااااااااااااااااالی :)
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی