دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

رابطه

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ

 

+ حالا که من و کیث با هم زندگی میکنیم متوجه شدم خیلی سازگار شدم...

- چرا ؟

+ چون اگه نباشی همه چیز به هم میریزه و هیچ تصوری هم نمیتونی داشته باشی که این چقدر میتونه بزرگ باشه..مثل یه مذاکره ی دائمی میمونه ، هیچوقت نمیتونی راحت باشی . فکر میکنی این فقط یه وضعیته یا همیشه اینجوریه ؟

- نمیدونم . شاید این چیزیه که بهش میگن ، ارتباط..دائما کاریو بکنی که دقیقا دوست نداری انجام بدی..

 

Six.Feet.Under.S02E10

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

ارتباط... دائما کاریو بکنی که دوس نداری بکنی....
چه جالب... و چه تامل برانگیز... البته میشه بهش گفت زندگی جمعی... که خب مهمترین بخش زندگی جمعی هم همون ارتباطه دیگه...
ممنون:)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
یه مدته که با توجه به پست های قبلیتون دارم این سریالو میبینم.مرسی از پیشنهادای خوبتون :-)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی