دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

به جا

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ


در واقع فروتنی بیجا خودش شکلی از غروره..


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

واقعا ..  چقدر پیچیدست همه چی ...
همیشه به خودم هشدار دادم راجبش .. چون احساس کردم در معرضشم .. خودمو سرزنش میکنم وقتایی که خیلی اظهار پایین بودن و کم بودن و این ها میکنم .. که نکنه دارم ادا در میارم و به خیالم خیلی حالیمه که فروتنی پیشه کردم 
پاسخ:
اونقدرها پیچیده نیست..فقط نیاز به عزت نفس هست..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی