دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

کس جای در این خانه ویرانه ندارد..

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ب.ظ


در کنج ِ دلم عشق  ِکسی خانه ندارد

کس جای در این خانه ی ویرانه ندارد


دل را به کف هر که دهم باز پس آرد

کس تاب ِ نگهداری دیوانه ندارد !


{ حسین پژمان بختیاری }


http://bayanbox.ir/view/3808719084750143524/f98cee9ac96d268562a9bb6b87974997.jpg


+گفتم مه من! از چه تو در دام نیفتی ؟
گفتا چه کنم دام شما دانه ندارد  !

{Alireza Eftekhari -Afsaneh Omr }


  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

من این فیلمو از شبکه ی نمایش تلوزیون دیدم و با دقت کم ..  دوباره دیدن نسخه اصلیش ارزش داره ؟ فکر میکنم زیادم سانسور شده .
پاسخ:
به نظرم بیشتر حس قابل انتقال اینجور فیلم ها تو تماشاشون تو سینما بدست میاد..که ما تو ایران همچین فرصتی نداریم و اگه نه حداقل تماشای نسخه ی اصلیشون ( چون دوبله های ایرانی واقعا افتضاح شدن)
با یه سیستم صوتی خوب یا هدفون ( حس کردن و لذت بردن از ضرباهنگ اول همین فیلم مثلا که در حالت عادی بدست نمیاد ولی تجربش واقعا عالیه)

حالا نظر من اینه که اگه دیدید کل فیلم رو و برای دیدن دوبارش باید دانلودش کنید نمی ارزه ولی اگه به طریق راحت تری بدست آوردینش ، اول نقداشو بخونید و یه بار دیگه با دقت ببینیدش با هدفون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی