دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

بی تفاوتی اجتماعی

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ


تازگی ها در مورد هر موضوع بخوام اظهار نظر کنم، یه سوالی برام پیش میاد که..آقا کلا به من چه؟


  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

:) 
منم هر تصمیم جدیدی که تو زندگیم میخوام بگیرم تهش میرسم به آخرش که چی؟! ؛)
پاسخ:
این اون حس نیست اما..منم به اون چیزی که میگید رسیده ام..ولی الان آخرش برام یه چیزی هست هرچند که مبهم و محدود و خیلی ساده ست اما دوست داشتنی و لذت بخش..
  • امیرحا فظ
  • به نظرم برای اعضای خانواده و دوستان نباید بی تفاوت بود. در غیر این صورت اینکه حساس باشیم یا بی تفاوت زیاد فرقی نمیکنه و تاثیری نداره. پس همون بهتر که انرژیمون صرف کارهای مفیدتر بشه.
    پاسخ:
    باهات موافقم..خانواده مرز باریکی در این مورده..اما از طرفی به نظرم کلا هیچ " باید " یا " نباید" ی هم وجود نداره..
    تنها خط قرمز و سنگر مطمئن و قابل دفاع خودتی..تنها کسی که نباید نسبت بهش بی تفاوت بشی..
     خطرناک ترین حس دنیا...
    پی نوشت: اصلا به من چه؟! :)

    پاسخ:
    خطرناک ؟ باشه ، خب به من چه :)
    پی نوشت :)
    منم تازگیا به این نتیجه رسیدم که موقع اظهار نظر یا حق با من نیست که باید سکوت کنم. یا حق با منه ولی بازم قدرت و توان تغییر ایجاد کردن رو که ندارم. فقط خودمو حرص میدم. پس بازم باید سکوت کنم..
    دارم تلاش میکنم به این بی تفاوتی اجتماعی برسم..
    پاسخ:
    دقیقا همینطوره که گفتید..
    هر آدم و جامعه ای باید خودش به مرز آمادگی و تغییر برسه..
    اگه قرار بود چند جمله ی خارق العاده و جادویی باشه که هر کس و هرچیزیو تغییر بده و دگرگون کنه ، دیگه ساعت ها و ساعت ها " مطالعه و فکر کردن " و کارهایی از این قبیل بی معنا بود..
    "َشنیده شدن " یک حرف درست و تغییر همراه اون نیاز به آمادگی ذهنی داره و یک تصمیم شخصیه با پیش نیاز های فکری..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی