دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

I'm Your Man

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ب.ظ


اگر تو عاشقی می خواهی
من هر آنچه را که تو از من طلب کنی برایت انجام می دهم

و اگر نوع دیگری از عشق می خواهی
من صورتکی از برای تو به سر می کنم...


اگر که معشوقه ای  می خواهی
دست من را بگیر
یا که می‌خواهی در عصبانیت بر من حمله آوری
این جا ایستاده ام..

من مرد تو هستم


اگر که تو یک مشت زن می خواهی

برای تو به درون گود ، پا می گذارم

و اگر دکتری می خواهی..بند بند تو را معاینه می کنم


اگر که یک راننده می خواهی
سوار شو..
و اگر که می خواهی من را به گشت و گذار ببری
میدانی که می توانی..
من مرد تو هستم


آه، ماه چقدر درخشان است

بند ها چقدر تنگ اند
جانداران به خواب نمی‌روند
به سوی تو دویده ام از میان قول هایی که به تو داده ام
که عهد بستم و نتوانستم به آن ها عمل کنم..


اگر که می خواهی به خواب بروی
لحظه ای در جاده برای تو خواهم راند
و اگر که می خواهی خیابان را به تنهایی سیر کنی
برای تو ناپیدا می شوم..


اگر که عاشقی می خواهی
هر آن چه را که از من بخواهی برایت انجام می دهم

و یا اگر نوع دیگری از عشق می خواهی
برای تو صورتکی به سر می کنم..


{Leonard Cohen - I'm Your Man }



http://s6.picofile.com/file/8250418926/d6db0f91cbe04e0e6bf2feb73b19c16e.jpg

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

لئونارد کوهن هم کارش اشاره به نکات عمیق و سرنوشت سازه :)
پاسخ:
اما چیزی که این نکات عمیق تاثیرگذار و جاودانه میکنه صدا و احساس فوق العادشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی