دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

از مزایای ربات بودن

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ


گاهی تو دانشگاه اونقدر سطح انرژیم پایین میاد که دوست دارم همونجا خاموش شم و از کار بیفتم و اگه دنیا هم همونجا تموم بشه جدا اهمیتی بهش نمیدم ، حتی شاید با یک لبخند رضایت بخش با چشمهایی که به زحمت باز میشه تماشاش..هاااااا..


http://s7.picofile.com/file/8246928100/12534381_1066901096701423_1244312295_n.jpg


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

بیایید بدبختی هایمان را تقسیم کنیم! :))
بله درسته ، ولی بعضی وقتا ساعتِ بیولوژیکی بدن وا میده و کاری هم نداره که استاد کیه! خسته س ، خسته!!؛)

پاسخ:
آره دقیقا !

اینقد عکس پســرمو نزار چشم میخوره  -_-


پاسخ:
چشم مادرجان
بعد این همه سال زندگی در ایران هنوز سانسور کردن بلد نیستی؟ این قدر ضایع آخه؟ :))
پاسخ:
تابستون باید برم صداسیما یه دوره ببینم :) maybe on purpose
آخه چرا این عکسا رو میذارید...؟ نمیگی شاید یه نفر بچه خوره داشته باشه ؟! ضعف کردم .... :)
+منم سه شنبه ها دقیقا همین وضعم! امروز دیگه رسما پامو دراز کردم تا زیرِ ردیف جلویی و ولو شدم رو صندلی ...
فکرش رو بکن از 8 تا 5 بعد از ظهر یه سره کلاس دارم ! بعد از ظهر عزاست کاملا ! 1تا3 مقاومت مصالح ، 3 تا 5 انتقال جرم ! دیگه مغزی واسه فکر کردن می مونه؟! دستام بصورت غریزی فقط می نویسن و مغزم یه آهنگیو به انتخابِ خودش پلی می کنه ... خلاصه رد دادگی مفرطه! :))

پاسخ:
مایه تاسف و تسکین و خوشحالی که میبینم کسانی هستند که در لحظاتی به اندازه ی من بدبختند :))
ولی قبول دارید با یه استاد خوب همه چی خیلی سریع تر میگذره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی