دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

حال خوب کن (13)

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ


http://s7.picofile.com/file/8239932284/SC20150715_185036.png

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

منم امیدوارم که همین روند در نهایت به جاهای بهتری ختم شه و مثلا روزی برسه که کتابِ خودتون رو همینجا معرفی کنید :)

پاسخ:
اگه روزی به اون جایگاه برسم که حرف تازه ای برای گفتن داشتم که خیلی هم خوب میشه ممنون :)
خیلی ممنون :)
من اصولا یکم تو کتاب خوندن سخت گیرم ، کتابای نویسنده های روس رو هم به خاطر فضاشون و اسمای سختی که شخصیتها باهاش معرفی میشن و یادگرفتنشون کار حضرتِ فیله ؛) کمتر میخونم ، اما کتابایی که اینجا معرفی میکنید حوزه ی دید و گستردگی انتخابِ زیادی به آدم میده و جالب اینجاس که با اینکه همشون رو یه تنه میخونید موضوعاتِ متنوعی رو هم دربرمیگیرن ،
خلاصه خداقوت برادر تو زمونه ای که ملت پُست های بالای 3 خط تلگرامشون رو هم نمیخونن ، آبروی کتابخون ها رو حفظ میکنی :)
پاسخ:
وای این اسمای عجیب غریب تو رمانای روسی دقیقا موافقم !
عوضش مثلا همین ساراماگو تو کتاب کوری حتی یک اسم هم نمیاره و فقط از لقب های افراد استفاده میکنه که به نظرم خیلی هم خوبه..

خیلی ممنون لطف دارید ، مصمم که این روند هیچ وقت تو زندگیم کند یا منحرف نشه :)

سلام :)

این عکسا وااااقعا حال خوب کنه !؛)

راستی من کلی دنبال کتاب خاطرات خانه ی اموات گشتم چرا نیست؟ کتابِ ممنوعه نیست احیانا؟

به جاش الان دارم "ابله" رو میخونم ...

پاسخ:
سلام خوش اومدید : )

نه فکر نمیکنم ، من خودم از کتابخونه ی شهر گرفتم ، چیزی نداره که بخواد ممنوعه باشه..

من ابله نخوندم هنوز :)
اگه تونستید " جز از کل " رو هم بخونید کتاب خیلی خوبیه..
:)

اینم برا شوما :D
پاسخ:
چه خوبه ممنونم : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی