دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

در خیال آمدی و آینه ی قلب شکست...

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ


بـس که دلتنگـم اگر گریه کنم میگـوینـد
قطــره ای قصـد نشـان دادن دریــا دارد..


 { فاضل نظری }


http://s6.picofile.com/file/8230031142/userupload_2013_9571109641417118727_3946.jpg


+اقلّیت - فاضل نظری

+ { Andy Williams-Love Is Blue }

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

درود
یه روز به دوستم گفتم اگه یه مرد پیدا کنم که اندی ویلیامز گوش میده ازش خواستگاری میکنم. الان دو تا از آهنگاشو تو وبلاگتون دیدم یاد اون حرف افتادم :)) شوخی بود البته! ولی ذوق زده شدم چون تقریبا هیچکس نمیشناستش 
+ cant take my eyes of you ر‌ هم گوش کنید.
پاسخ:
چه بامزه :) یه بار یه نفر همچین چیزی در مورد لئونارد کوهن هم بهم گفته بود...
تو ایران شاید زیاد شناخته شده نباشه ( البته اونایی هم که باید میشناسند ) و گرنه تو امریکا خیلی محبوب بوده طوری که ریگان رمان ریاست جمهوری ش گفته بود صدای ویلیامز "گنج ملی " ـه..
چه عکس خوبی ^___^
چه شعر خوب تری ...فاضل نظریِ عزیزم...
پاسخ:
: )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی