دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

خستگی همیشه به کوه کندن نیست...

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ
 

به قطاری که تو را می برد
گفتم برگردد؟ گفتم نرود؟
گفتم...؟ چیزی نگفتم..

به قطاری که تو را می برد، گلایه ای نیست...
خودت سوار شدی!
حالا هم شب از نیمه گذشته است
تا ایستگاه بعدی چند سال راه است
برف بر بیابان یکدست است
و هم کوپه هایت چیزی از تو نمی فهمند!

خستگی همیشه به کوه کندن نیست
خستگی گاهی همین حسی ست
که بعد از هزار بار یک حرف را به کسی زدن، داری
وقتی نشنیده است

وقتی سوار شده است..


{ مهدیه لطیفی }


http://s6.picofile.com/file/8220803392/22418490003177815553.jpg

جدی..آ..به صورتت که نگاه میکنم با خودم میگم من چیه این صورت اون همه دوست داشتم ؟
همون موقع شم یه چیز بیشتر ازت نخواستم..گفتی میخوام برم..گف..تی..اینطوری بهتره..
گفتم باشه..برو..عیب نداره..ولی هیچوقت ازم نخواه که برگردی...یادته ؟

+همین یک ساعت پیش..سینا آذین..

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

می دانی ؟ 
وقتی قبل از برگشتن فعل رفتنی در کار باشد 
محبت خراب می شود
محبت ویران می شود
محبت هیچ می شود 
باور کن
یا برو 
یا 
بمان

اما اگر 
رفتی ...
هیچ وقت برنگرد.
هیچ وقت
 
#نادر_ابراهیمی

پاسخ:

فکر میکنم..بار دیگر شهری که دوست می داشتم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی