دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

باید کار کرد

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ


باید کار کرد تا استراحت شیرین تر شود و استراحت یعنی لذت جویی از جنبه های لطیف و والای زندگی و چشیدن لذت هنرهای هنرمندان و شاعران..


+آبلوموف | ایوان گنچارف | ترجمه سروش حبیبی


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۶)

  • یک عدد نوه:(
  • آره استراحت فقط وقتی لذت بخشه که خسته باشی
    غذا وقتی خوشمزس که گرسنه باشی
    هر چیزی به وقتش عالیه
    پاسخ:
    آره
    تو یک ساعت چو افریدون به میدان باش،تا زان پس
    به هر جانب که روی اری درفش کاویان بینی
    پاسخ:
    سنایی :)
  • انجمن ارواح سرگردان
  • دیدم نقل مکان کردی ، بر حسب عادات لاجرم ولی چیزی هدیه ای ندارم تقدیم کنم :)
    پاسخ:
    بدون هدیه قبول نیس :)
    من بین کارام مخفی شدم
    تعریفت از استراحت خیلی خوبه


    + وبلاگی دارید که پر از هنر و موسیقی که من دوست دارم :)
    ++ با ما هم سر بزن
    پاسخ:
    خوشحالم که دوست دارید


    و خود به خود دیگران رو تسلیم می کنه 
    خوشم میاد از غروری که می مونه و می جنگه و اساسا با تسلیم در تناقضه.
    پاسخ:
    آره..خود به خود دیگران رو تسلیم می کنه 
  • محمد StigMatiZed
  • استراحت یعنی فاصله این کثافت تا کثافت بعدی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی