دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

شرم لمس صورتی چون ماه ، می چسبد عجیب..

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ


دیدن شیرین رخی در راه می چسبد عجیب

لب نهادن بر لبی گمراه می چسبد عجیب...


دیدنت ، بوییدنت ، احساس خوب عاشقی

بعد مدتها جدایی ، آه می چسبد عجیب...


{ رضا وطن دوست }


http://s3.picofile.com/file/8217246676/1441841559981.jpg


+ادامه ی غزل حسین وطن خواه عزیز در ادامه مطلب.

++ عکس از صفحه ی اینستا گرام hadissbgh





دیدن شیرین رخی در راه می چسبد عجیب...
لب نهادن بر لبی گمراه می چسبد عجیب...

دیدنت ، بوییدنت ، احساس خوب عاشقی...

بعد مدتها جدایی ، آه می چسبد عجیب...


دست تو در دست من ، چشمان من لبریز تو...
شرم لمس صورتی چون ماه ، می چسبد عجیب...


نقشه ذهن مرا می برد شوق دیدنت..

وصل دیدار تو از بی راه ، می چسبد عجیب...


هستی ام آن روز ...با تو یک غزل یک شعر شد..
در سکوت این زمان همراه می چسبد عجیب...


من برایت شعر می گفتم  غزلهایی چه شور..
شاعر چشمت شدن گهگاه می چسبد عجیب...


ذهن من تبعید در زندان گیسوی تو بود...
بی گنه ماندن در این درگاه می چسبد عجیب


{ رضا وطن دوست }


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

مصراع دوم بیت دوم با احساساتم بازی می کنه
↩️خیلی عکس ها و ابیات با هم هماهنگن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی