دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

میشه ؟

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ


علی ( بهرام رادان ) : ولی هانیه خانوم ، خودمونیما ... !
ما بالاخره نفهمیدیم از چی این مرتیکه خوشت اومد..
یعنی ... یعنی می‌تونی ؟ می‌خوام بدونم ؟ می‌تونی ... ؟
یعنی می‌شه با اونم همون جاهایی بری که با من رفتی ؟
همون چیزهایی رو بخوری که با من خوردی ... ؟
همون ، همون کارایی رو بکنی که با منم کردی ؟ یعنی میشه ؟

+علی سنتوری- داریوش مهرجویی


http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/AZANBIDELAN/1223.jpg

هیچ وقت دوست نداشتم و ندارم..نفر دوم یک نفر دیگه باشم..یعنی اگر بخوام هم نمیتونم..چطور میشه نفر دوم بود و بعد به حرف هاش  گوش داد و فکر نکرد که  قبلا همین حرف ها رو به نفر اول هم گفته..همین لبخندها رو به اون هم زده..همینطوری نگاهش کرده..

چطور میشه نفر دوم بود و زندگی کرد..چطور میشه نفر دوم بود و باز هم دوست داشت..؟


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۷)

من با تمام ایده هایی که به پست شما ارائه کرده ام موافقم.
آنها بسیار متقاعد کننده هستند و قطعا می توانند کار کنند. با این حال، پست ها بسیار کوتاه است
مبتدیان آیا می توانید آنها را کمی بعد از مدت زمان طولانی نگه دارید؟

از پستتان ممنونم.
  • Nintendo giveaway
  • من از آن لذت می برم که معمولا بچه ها هستند. این نوع از گزارش نویسی و کار هوشمندانه!

    نگه دارید تا آثار بسیار خوبی که بچه ها داشتند را شامل می شد
    وبلاگ نویسی
  • cam4 hack cheat engine
  • من اعتقاد دارم تمام ایده هایی را که در پست خود ارائه کرده اید. آنها بسیار متقاعد کننده هستند
    قطعا می تواند کار کند با این حال، پست ها برای شروع بسیار کوتاه هستند.
    ممکن است فقط شما آنها را کمی طولانی تر از زمان بعد از آن بکشید؟
    از پست شما متشکرم
  • imvu credits hack
  • من واقعا خوشحالم که این پست های صفحه وب را بخوانم
    حاوی تن از حقایق مفید، با تشکر برای ارائه چنین
    آمار.
    در واقع شما با ارائه خود به نظر می رسد بسیار آسان است، اما من این موضوع را در واقع چیزی است که من اعتقاد دارم که من به هیچ وجه نمی فهمم.
    برایم خیلی پیچیده و بسیار گسترده است. من به دنبال تحویل بعدی شما هستم، سعی خواهم کرد
    درک از آن!
    بدتر اینکه فکر کنی نفراولی ولی نفر n اُم باشی :|
    فیلم گان گرل رو دیدی؟

    برعکسه سنتوریه
    پاسخ:
    دیدم..

    آره از نظر این موضوعی که گفتم دقیقا برعکسه..لینک اون دیالوگ هم واسه همون بود..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی